This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

snel xp hulp nodig!!!

TimB

KTP Stage 6 Zip SP
NT AUTHORITY\SYSTEEM sluit me pc steeds af

omdat de "remote procedure call service onverwacht stopt"
wat moet ikdoen?!!!!!

ik heb steeds maar 1 minuut voordat hij me pc afsluit weet iemand hoe ik dit moet fixen??!! help me aub snel!

ik krijg steeds zo'n foutmelding waardoor me pc dus afsluit

Last edited:
Heb hetzelfde probleem je kunt patches downloaden @ microsoft site, gewoon zoeken op Remote Procedure Call... Maar dat werkt bij mij niet, probeer het nu door firewall aan te zetten (die stond nog niet aan.

ik heb hetzelfde probleem

ik vrees dat het een virus is
ik had ff mijn norton firewall aangezet en toen zag ik dat het programma msblast.exe wou connecten

een programma dat ik nog nooit eerder had gezien

c://windows/system32/msblast.exe
daar stond het dacht ik
nu heb ik gewoon de internettoegang voor die file geweigerd

want deleten kan ik het niet, daarom denk ik dat het een virus is.
ook al herkent mijn scanner het niet als virus

:?

Je kan hem ook als proces beëindigen, ctrl+alt+del >> processen >> msblast >> rechtermuisknop >> proces beëindigen.. Gaat tot nu toe nog goed

Heb firewall wel aan dus weet niet welke het opgelost heeft (voorlopig)

het is msblast niet :S:SS

ik krijg ook steeds dat 'In Generic Host Process for Win32 services' dat daarin een fout is opgetreden, zegt iemand dat wat?!?!?!? ben weer terug over 1 minuut....

Ok, het blijkt dus een combinatie van een worm/virus en een (zoveelste) bug in windows te zijn.

* draai de al eerder genoemde update
* verwijder msblast.exe

Oja, staat leuke tekst in msblast.exe:

Originally posted by Karoshi
Ik vrees dat je XP gaar is dan...
Misschien gewoon met cd XP erover heen gooien?

Dé oplossing voor al Uw PC problemen! > Mensen die XP hebben> Maak nu eens gebruik van die auto herstel functie > daarvoor > Die is er speciaal voor jullie!

Greetzz DAW

Originally posted by DAW
Dé oplossing voor al Uw PC problemen! > Mensen die XP hebben> Maak nu eens gebruik van die auto herstel functie > daarvoor > Die is er speciaal voor jullie!

Greetzz DAW

Werkt echt niet hoor
Heb hem al 2 keer helemaal laten runnen en ding liep telkens vast... Lekker handig zo'n ik duw je dieper in de shit functie :|