Snap er niks meer van..

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
hey,

damn alweer gezeik met me scoot

Ik zit een vaag iets (vind ik zelf). Sinds ik me nieuwe 49cc cilinder heb en klaar ben met inrijden trek hy alleen als hy zin heeft naar de 90km/u en als hy geen zin heeft gaat hy soms niet eens harder dan 55/60km/u en daar word ik helemaal gek van.

Set-up

49cc LC
Std. Krukas
Dellorto 12mm
Yasuni R
Malossi Flyclutch
Std. vario

Drukveer: Geel
Trekveertjes: 1stand strakker dan standaard.
Rollentjes: 4,6gram

Wat kan het zijn? Zwaardere rollentjes? mvg wesley
 
Advertisement - register to remove this

@ Extreem_BT: Gewoon standaard dus ik denk maat 72.

@ denske: Soms als hy net voor het eerst start die dag en soms heel de dag, als hy een eigen wil heeft want soms haal ik de 90km/u en soms niet eens 55km/u.. dus weer maakt niet echt uit.
 
Tja, ik heb nog nooit aan me carb gezeten, alleen me luchtschroef. Maar kan ik hem niet eerst een dag in benzine leggen om hem te laten weken en dan spoeier 82 er in doen.

Als ik me bougie er uit haal na het rijden is die koffie bruin
 
@ Marcel #2: Ik zal me oude witte er weer eens in zetten, kijken wat die doet.

@ C4rN: Hmm, ik denk niet dat het me spoeier is want me bougie is mooi koffie bruin.



ik denk zelf dat me rollentjes te licht zijn, dus ik denk dat ik 5.0gram en 5.5gram ga kopen en even testen.
 
zoals jij je probleem beschrijft, heb ik ook al een keer gehad

dit kwam echter door valse lucht (vergeten pakking onder me spruistuk te zetten)

wellicht dat je dit eventjes kunt bekijken, zal mischien niet, bij mij stotterde me scooter ook veel. maar ja voor de zekerheid ff
 
Ik heb het na gekeken zat wat viezigheid in me vlotterbakje. Ik heb trouwens als std. sproei maat 78. Maar hy gaat nog steeds 45km/u snap er niks meer van :S :(

Hier nog 1 x de gehele set-up:

49cc LC
Std. Krukas
Dellorto 12mm
Yasuni R
Std. Koppeling (Flyclutch verkocht)
Std. vario

Drukveer: Wit
Trekveertjes: 1stand strakker dan standaard.
Rollentjes: 4,6gram
Sproeier: 78
 
is je cilinder wel goed gemonteerd?

geen pakingen vergeten oid?

zuiger er goed in zitten?

nergens een slangentje vergeten aan te sluiten op je carb ?

en hoe trekt tie op naar de 50? zacht of gewoon normaal?
 
Back
Top