ik snap er niks meer van

jochempjes

Well-Known Member
ik heb veel verschillende gewichtjes geprobeert meer telkens hezelfde

ik heb een malossie geel drukveer en rode trekveertjes

als ik vol gas geef hoor je hem eerst moeilijk hard draaien en gebeurt er niks helemaal geen trekkracht en dan in 1 keer schiet ie vooruit

en als ik half gas geef gebeurt er al helemaal niks behalve vol grasmaaier geluid

ik kan dus alleen maar vol gas rijden

wat kan dit zijn ???


en mijn schroefje van de uitlaat in de cilinder gaat er telkens onder vandaan omdat ie lam is wat kan ik hier aan doen
 
Advertisement - register to remove this

ik heb al 30 nieuwe boutjes gekocht
mijn dealer wil er niet aan beginne een nieuwe te tappen
hij zegt dat dat meer gaat kosten dan een nieuwe cil

ik heb al nieuwe trekveertjes net er in gedaan

malossi rood lijkt volgens mij ook aardig op die goude die jioj bedoelt
 
dat opnieuw tappen is zo gebeurd en hoeft echt niet duur te zijn. Vraag het eens bij een andere dealer, misschien dat zij het wel doen.

En rode malossi weet ik niet hoe sterk die zijn...
 
als je nou ook effe verteld wat voor scooter het is en wat voor setup, dan kunnen we je een stuk beter helpen, maar dat probleem wat jij beschrijft komt door veel te zwaaren trek veertjes, probeer eens wit malossi
 
Je moet minder sterke veertjes steken, nu moet je scoot enorm veel toeren maken voordat ie vooruit raakt. Dit is volgens mij je probleem. Hoe sterker je veertjes, hoe meer toeren nodig om van je plaats te komen en jij raakt bijna niet vooruit dus...
En zonder verdere info over je scoot kunnen we je idd weinig helpen. Plaats ff erbij over welke scoot het gaat en welke (eventuele) onderdelen je scooter rijk is ;)
 
ok jullie hebben gelijk

een std neos

ninja twinner uitlaat

nu polini 6 gram gewichtjes rode trekveer gele drukveer

vertel mij

wat moet er veranderen behalve dat ik die uitlaat in de gracht moet gooien doe ik toch niet
 
Back
Top