probleem met 19mm carbu(ik snap er niks meer van)

red bull racer

hmm zomer geile chicks
hallo ik heb dus een probleempje.
ik had een 19mm carbu over gekocht en later kwam ik er achter dat het veertje die de choqe weer terug duwt er niet bij zat kun je die gewoon kopen.

en het volgende ik probeerde toen toch maar even om hem aan te sluiten om te kijken of die het wel deed en na dat ik hem had aangesloten en ik hem starte begon die als een gek benzine naar buiten te spuiten via het gat van de filter daar zitten twee van die kleine gaatjes daar door spoot die dus benzine.en ik had de vacuum en de benzine en olie wel goed aangesloten weet iemand wat het kan zijn.:?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

je vlotter is indd dat witte ding wat omhoog gaat (soms zwart), het lijkt er dus op dat die helemaal niks doet nu, dus misschien is dat pinnetje te klein en sluit hij daarom niet goed af..

check dit eerst
 
bedankt jongens maar hij doet het al mijn flotter was wel goed. alleen hebben die sukkels bij mijn dealer twee aansluitingen voor als je een water gekoelde scooter hebt afgesloten en na dat ik er achter kwam dat zo'n slangetje vol benzine zat en ik hem eraf trok deed die het hartstikke goed. alleen moet ik nou nog even een kleinere sproeier nemen.

maar bedankt voor jullie moeite:)
 
Back
Top