SMS Actie : Kundo Minarelli LC kit !

!!!! De kit is de deur uit !!!!

Wat zit er in de kit ?
- Kundo Mina krukas
- Kundo Mina LC cilinderkit 70cc met losse binnenkop
- Kundo Minarelli Racing uitlaat !!! Dus de nieuwe versie met onderlangse demper

kundo_kit.jpg

+ uitlaat en krukas !

Thnx @ Kees :*

kundo_uitlaat_1.jpg

kundo_uitlaat_2.jpg

kundo_uitlaat_3.jpg

kundo_uitlaat_4.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

dus de spullen worden verloot onder de mensen die ST bezoeken en smsen natuurlijk?

En wat is de prijs van zo'n smsje?

boeie , als je mee wilt doen en zo'n gigantische prijs kan winnen komt het toch niet aan op een smsje van een paar centen? :P

heb natuurlijk zelf ook een smsje achter gelaten :)

boeie , als je mee wilt doen en zo'n gigantische prijs kan winnen komt het toch niet aan op een smsje van een paar centen? :P

heb natuurlijk zelf ook een smsje achter gelaten :)

Mjah als het een sms van 2 euro is vind ik het anders dan een smsje van 50 cent. De kans dat je wint is standaard klein en met 50 cent ligt de psychologische drempel iets lager ;)

Pas nieuwe tel gehaald en kreeg 400gratis smsjes erbij :) heb nu ca 25 smsjes verstuurd ofzo naar 3434 :W

maar waar staat dat het 1,10E per bericht is? want die actie met die gratis smsjes kan je alleen gebruiken om smsjes onder normaal tarief te sturen terwijl ze nu ook netjes verstuurd worden. mja ik zie het wel :)

btw Las op pagina 2 dat je een sms terug krijgt? heb nog niks gezien eerlijk gezegt.

Pas nieuwe tel gehaald en kreeg 400gratis smsjes erbij :) heb nu ca 25 smsjes verstuurd ofzo naar 3434 :W

maar waar staat dat het 1,10E per bericht is? want die actie met die gratis smsjes kan je alleen gebruiken om smsjes onder normaal tarief te sturen terwijl ze nu ook netjes verstuurd worden. mja ik zie het wel :)

btw Las op pagina 2 dat je een sms terug krijgt? heb nog niks gezien eerlijk gezegt.

Tuurlijk word het smsje wel verzonden.. Alleen krijg je achteraf een leuke rekening aangezien dit soort smsjes niet gratis zijn en dus ook niet bij gratis sms acties horen.

Wanneer is de actie trouwens afgelopen?

Begrijp eigenlijk niet waarom er niet wat meer info word vrijgegeven..
Ik zal maar niet beginnen over dingen die wel en niet mogen :rolleyes:

Tuurlijk word het smsje wel verzonden.. Alleen krijg je achteraf een leuke rekening aangezien dit soort smsjes niet gratis zijn en dus ook niet bij gratis sms acties horen.

Wanneer is de actie trouwens afgelopen?

Begrijp eigenlijk niet waarom er niet wat meer info word vrijgegeven..
Ik zal maar niet beginnen over dingen die wel en niet mogen :rolleyes:

vent , zeur niet zo , doe mee of doe niet mee , loopt niet te emmeren over een paar eurocent...

als je naar het cafe of een discotheek gaat boeit het je waarschijnlijk ook geen ruk of je nu 10 glazen en 12 glazen drinkt ;)

je weet gewoon dat het een paar eurocent kost , als je mee wilt doen doe dat gewoon , je gaat er niet falliet aan , ben je bang dat het je teveel gaat kosten doe je toch gewoon niet mee ? ;)

Beter zn quote lezen , hij doelt op die kerel die dacht zn " gratis sms'en " te gebruiken. En die krijgt alsnog een rekening gepresenteert

Back