Stickerboek per SMS !

We gaan het over een compleet nieuwe boeg gooien... !
Voortaan - let op - is het mogelijk om vanuit het stickerboek per SMS te bestellen !!!

Hoe werkt het ???
* Er is wel een verschil met de GoFast/Yasuni/Skullcandy/St.net/Stage6/Sb.net stickeractie. Bij een sms bestelling van de actie krijg je twee stickers per bestelling, aangezien alle merken met ST.net te maken hebben. Bij deze actie is het één sticker per SMS ! (1,5 Euro per bestelling inclusief verzending)

SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kleuren:
zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze


De afmetingen zijn wat max in een gewone envelop past.
Dus bij lange stickers max. 20cm, hoge en brede stickers max. 11 cm hoog. Helaas kan ik niet bij elke afbeelding de afmetingen erbij zetten, maar het is altijd binnen verhouding !

Er is maar één manier mogelijk om afmetingen door te geven:
- vermeld achter de kleur meteen de maximale BREEDTE in mm
dus bijv. zwart120 (voor 12cm breed)
- deze breedte mag niet meer zijn als 200mm, dus 20cm breed


Alle informatie en het stickerboek is nu veel overzichtelijker te vinden op st.net zelf :

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

Kosten per bestelling is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd. (voor België duurt verzending ongeveer een week)

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!



Nog ontbrekende merken of logo's ? Post ze even hieronder.

PS: aub geen onzin in de replys want anders gaat ie even snel weer dicht !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb ooit eens iets bestelt en nooit ontvangen.. pismannetje op 636.. nooit gezien?

Als je niet even mailt hoe en wat kunnen we het nooit nakijken natuurlijk !

Zolang je een smsje begint met STICKER en dan een spatie komt het 99,99% altijd aan...

Maar al te vaak vergeten mensen volledige gegevens in het smsje te zetten of andere dingen als huisnr of postcode/woonplaats. Dan kunnen we het ook niet verwerken, maar krijgen we wel vaak reacties zoals jou met 'nooit gehad' omdat het ook niet verwerkt kan worden. :) (niet persoonlijk bedoeld uiteraard ;))
 
Inne ik zou graag deze sticker 2x willen hebben in het formaat 20 cm lang en 4 cm hoog
hoeveel smsjes moet ik dan stuuren en wat moet ik er in zetten alvast bedankt
mvg mike

 
Ik heb eergisteren GoFast stickers besteld en gisteren alweer binnen gekregen :) ze hangen nu al weer ergens in de kou buiten
 
Inny :*

Heb de scrape stikker binnen, alleen (nog) geen Honda logo stikkers...... ?

Heb je email adres nu :)
Krijg je nog reactie over. ivm bestelling heb ik enkel de scrape sticker binnengekregen. Heb je van de overige twee wel een bevestiging gekregen ? (PS: graag verder via email)
 
ik had de sticker Booster_ besteld maar ben bij de eerste twee vergeten mijn postcode erbij te zetten deze is dus: 9990 Maldegem (maar staan der bij de laatste twee wel bij dus je ziet maar:p hoop dat ik ze krijg)

grtz
 
Ik heb een goede service gekregen, en ben altijd netjes behandeld via e-mail.
Dus dat zal denk ik wel goed komen, waarschijnlijk heb je morgen middag al mail terug.
 
Heb al redelijk veel stickers besteld via www.stickerspersms.nl voor mij en mijn vrienden.
Woon zelf in België en heb alle stickers altijd al toegekregen... Duurt wel een weekje (of soms 2 weken), maar toch krijg ik ze altijd!
Bedankt dat jullie zo'n super service hebben!
 
Back
Top