SM gekocht

Vet ding man :W!!! Ik heb ook ooit op een Honda 400cc crosser gereden, dat ding wilde in zn 4 nog omhoog (!), echt veel koppel die crossbakken!! Kom er een keer mee naar Loosdrecht, dan zal ik er effe mee gaan wheelien :P
 
spatbord? mjah, voor zit er los bij maar is zo'n lang crossding :r
ik ga zo'n puntig acerbis ding halen 8)
zitten trouwens 4 kleppen in, 2 in en 2 uit, daarom 2 pijpen die bij elkaar komen :)
 
Originally posted by JohnB
geluid zegt niet alles.
Maar dan vind ik het een beetje raar dat je op een 1cil 4T 2 uitlaatpijpen zet om die vervolgens weer samen te laten komen.
Heb ik nog nooi tgezien op een 4T

Neem maar aan: 1 cilinder 4t geluid is heel aparte sound... die is gemakkelijk te herkennen.

Tip voor iedereen: Ga eens naar een ONK wegrace kijken bij de supermono klasse... dan weet je pas echt wat het geluid van zoiets is :) Daar rijden ze overigens ook met dit soort blokken, vaak onder zelfbouwframes.
 
Originally posted by NastroAzzuro
Is een 1 cilinder, sjek filmpje maar en hear the sound :):) onmiskenbaar mono geluid... en ja 4t
kan ook aan motormanagement liggen, als de 2 cilinders tegelijk ontsteken ;)

maar goed Husq is bijna altijd 1 cil.


Echt een koel ding, kan je iig lekkere wheelie records mee neerzetten.
 
Originally posted by Jasper
koel ding ja, krijg hem alleen gvd niet aangetrapt :eek: toch echt ff een handigheidje zoeken 8P

Ik dacht daar links toch een decompressieklepje te zien?
anders hem op het juist punt zetten en kicken maar;)
 
Mja, dat aankicken blijft leuk :) Met m'n vaders motor lukt het nog wel, maar ja, das dus 250cc. Lekker meteen gasgeven direct na kicken, heb je lekker een kickstartpedaal in je kuit :P
 
Originally posted by Jasper
spatbord? mjah, voor zit er los bij maar is zo'n lang crossding :r
ik ga zo'n puntig acerbis ding halen 8)
zitten trouwens 4 kleppen in, 2 in en 2 uit, daarom 2 pijpen die bij elkaar komen :)

Je kan toch zolang wel met het standaard spatbord rijden?
Nadat de zaag er doorheen is gegaan natuurlijk })
 
Originally posted by Jasper
spatbord? mjah, voor zit er los bij maar is zo'n lang crossding :r
ik ga zo'n puntig acerbis ding halen 8)
zitten trouwens 4 kleppen in, 2 in en 2 uit, daarom 2 pijpen die bij elkaar komen :)

hey dat van de 2 kleppen uitlaat zegt trouwens nix over die twee uitlaatstukken hoor ..... sorry mr dat vinnik een beetje bullshit... heb jij wellis een kawaski zx 9 r gezien met 2 uitlaat stukken op 1 cilinder omdat ie 2 kleppen uitlaat heeft........:? |( nou ikke dus niet.... mr goed verder Supervet ding man! hijs zeer netjes!!!!:# 8P
 
Originally posted by Het Stoffeltje
hey dat van de 2 kleppen uitlaat zegt trouwens nix over die twee uitlaatstukken hoor ..... sorry mr dat vinnik een beetje bullshit... heb jij wellis een kawaski zx 9 r gezien met 2 uitlaat stukken op 1 cilinder omdat ie 2 kleppen uitlaat heeft........:? |( nou ikke dus niet.... mr goed verder Supervet ding man! hijs zeer netjes!!!!:# 8P
deze kleppen zijn oof ff wat groter dan van zo'n ongeveer 225cc cilinder
 
Back
Top