Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat ie opgeslokt zijn door de brede uitlaat poort . op de onderste foto zie je nog een klein inhammetje lijkt t wel van de fluiter.

Maar idd dit zijn betere pix , poorten liggen er superstrak in zeg
 
Thnx voor de reacties dusver. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto's nog behoorlijk afbreuk vindt doen aan hoe het hier voor me ligt. Al het gefreesde werk van Mart is spatzuiver.

Fluitpoorten moesten idd. oplazeren voor de grotere vlinder ;) :P

Beunhaas: :P beter kijken ;)
 
Indrukwekkend freeswerk van het carter, kop ziet er ook heel erg mooi uit. Cilinder is voorzien van een powerseal wand neem ik aan? Dan ben ik namelijk benieuwd of de boring nog haaks op de pasvlakken staat. Of is de cilinder boven en onder nagedraaid? dit heeft Powerseal bij mij namelijk grondig verknald. Mooi project verder..
 
Indrukwekkend freeswerk van het carter, kop ziet er ook heel erg mooi uit. Cilinder is voorzien van een powerseal wand neem ik aan? Dan ben ik namelijk benieuwd of de boring nog haaks op de pasvlakken staat. Of is de cilinder boven en onder nagedraaid? dit heeft Powerseal bij mij namelijk grondig verknald. Mooi project verder..

De pasvlakken stonden niet meer haaks en het hoonwerk was ook drama...Was van te voren te verwachten en hier is rekening mee gehouden door de cilinder helemaal onbewerkt en met een kleine zuigerspeling te laten afleveren. De cilinder is hierna diamant afgehoond naar de juiste speling en zijn de pasvlakken 100% haaks op de boring gezet. Als laatst alle poorten nabewerkt en de uitlaatspijl terug geslepen.
 
Zit weer genoeg werk in het blok dus:P Ziet er iig kneiter strak uit:W Hopen dat het nog harder gaat boeken als het al deed 8)
 
iid dik tune werk. Nog een glimp op te vangen in genemuiden van de slider? Miss dat je nog heel ff langs komt voor de gezelligheid ofzo.
 
Update 8 November 2009
doos.jpg



Blok gaat nog voor een hele kleine aanpassing terug naar Mart. Als het beetje mee zit over 2-3 weken blazen :W :D

edit: vette update heah :D Ook nog wat ander klein grut binnen gekregen, dus het kan als ik het terug heb van Mart gelijk in elkaar! :)

Ben met name benieuwd wat die Roost pijp nou doet ten opzichte van m'n Pro Race pijp :) Anders moeten er nog maar een paar andere pijpjes gekocht worden :)
 
Last edited:
Ik vraag me alleen af of jij/Mart nog rekening hebben gehouden met 1 ding. Als het kopvlak van de cilinder nagedraaid is, zijn ook je o-ring groeven minder diep. Neem aan dat ze ook aangepast zijn. Ben benieuwd hoe het loopt, leuk om te zien dat er nog mensen zijn die netjes werken. En ik zie alleen maar een kruisje in je post.
 
Last edited:
ik zie idd ook alleen een kruisje in je post, wel super netjes werk verder.. ben benieuwd hoe dat gaat lopen, succes verder met je blok!
 
voor de jongens hierboven:P je zag alleen maar een Doos:P. Wordt toch wel weer opgewonden van al dat verfijnde tune werk:love:
 
Kan aan mij liggen hoor, maar die boosterpoort in het blok is nog niet afgefreesd op die foto ofwel? Verder ziet het er wel zwaar netjes uit, ben benieuwd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top