Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Ik heb afgelopen keer bij Marco een verschil van een halve PK gemeten met korte demper en langere demper waarbij een lange demper een halve pk meer vermogen had. Mooie pijp btw.
 
Ach ja, ik zie wel wat het doet. Marco, heb je ook zo'n lange demper liggen? Doe me die anders ook maar ;)
 
Ik heb afgelopen keer bij Marco een verschil van een halve PK gemeten met korte demper en langere demper waarbij een lange demper een halve pk meer vermogen had. Mooie pijp btw.

Ja het leek me ook al niet verstandig om dat in te gaan korten, aangezien ze in de motorcross wereld bijna 2pk winst halen uit een demper en zeker niet door hem korter te maken. Ben benieuwd naar je Mart Roks blokje. Die moet wel scoren.
 
Ja het leek me ook al niet verstandig om dat in te gaan korten, aangezien ze in de motorcross wereld bijna 2pk winst halen uit een demper en zeker niet door hem korter te maken. Ben benieuwd naar je Mart Roks blokje. Die moet wel scoren.

met de juiste aanpassingen aan een korte demper is er ook al een halve pk meer gescored als een lange demper (dpr dan wel)

ben benieuwt naar de nieuwe scores, ga je nu nogt gas rijden? want stond tijdje terug een NX kit van je te koop enkel had je er 2 toch?
 
Update 17-08-2009

Zo, kreeg afgelopen weekend telefoontje van Mart. A.s. zaterdag scheur ik naar hem toe en drukken we het blok dicht. Dan zullen er zsm. weer updates komen, want na een paar maand ben ik ook wel benieuwd wat Mart er van gebouwd heeft 8)

Ook zal ik deze week eens zien of ik de v2.0 nog kan vinden uberhaupt in de loods, om maar niet te spreken over waar al m'n onderdelen zijn :D :P
 
Update 23-08-2009

Zo, hier dan eindelijk weer eens een update met wat pix.

Gister eindelijk richting het zuiden van het land gecruised om m'n blok op te halen. Eenmaal aangekomen eerst met hinkelende Mart even gechilled en vervolgens eens wat goodies te voorschijn getoverd.

Werkelijk, ik vertrouw m'n gebit nog liever toe aan zijn vaste hand dan aan die van de tandarts. (waarschijnlijk heeft Mart nog een vettere frees ook.... :X :W)

Carter en cilinder zijn echt super strak geworden, en het hele totaalplaatje ziet er gewoon echt goed uit. Daar op ons gemak in z'n tuning-kantoor even de as in het cartergezet, en een en ander opgemeten, maar het komt allemaal echt perfect uit. Zou moeten beuqen zou je bijna durfen te zeggen :P

In de aankomende dagen/weken het spul rustig en vertrouwd onder de v2.0 hangen, die ook opnieuw opgebouwd gaat worden. Na deze opbouw & het testen ervan gaat het spul waarschijnlijk lange tijd onder een kleedje, tot er weer sprints zijn waar ik aan mee kan doen, dus vandaar dat ik alles nog één keer goed wil doen.

Hier 2 pix van het blokje :)

rebuild1.jpg


rebuild2.jpg


Ben blij dat het spul weer thuis ligt. Kan ik eindelijk weer eens wat avonduurtjes gaan vullen :X

Verder....... heb ik gister een rondje gereden op de meest angst-aanjagende zundapp ter wereld waarschijnlijk :X Echt niet normaal Mart wat je met dat ding hebt uitgespookt. Heb je er al een nieuw koppelingshendel-boutje/moertje in gezet + een vliegwiel moer? :X :W :D

Één dezer dagen volgen er wel weer meer updates :W
 
Ziet er netjes uit.
Had je niet beter eerst de ophangingslagers van het carter in het blok gezet voor dat je de krukas monteerde?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top