This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Iedereen nogmaals bedankt voor de replys!!!

Update 14-04-2008
Zo... gister Meppel.

In de afgelopen weken rustig aan wat voorbereidingen getroffen naar Meppel toe. Vorig jaar aan het einde van het seizoen kwam er geen power meer uit het blok, en mijn vermoeden lag dat dit ergens bij de overbrenging zat. Bij het geblokkeerd testen bleek al snel dat mijn Stage6 poulie 4mm doorboog boven de 20 pk en daarna trad er dus enorm veel slip op. Hier zat een pk of 3 verscholen.

Na het banken @ Karsemeijer (goed voor elkaar mannen!) bleek de JS80 pijp wel enorm goed te presteren (lees als een extra PK over de hele lijn), dus kocht ik er ook 1 :X

Nieuwe overrange in het hok gedrukt, en de bank op. Woem. 22 pk Kwam niet zoveel uit dus.

Maar omdat ik geen zin had om nog voor Meppel m'n blok te gaan splitsen en te verversen heb ik het spul enigszins nog afgesteld op de JS pijp, en ben ik naar Meppel gegaan. Eenmaal uitgeladen stonden ze er zo bij:



Ingeschreven, technische keuring, etc. etc. en hop de baan op

Hier tegen de sprinter van René:


Nou kwam René wel aan het einde van de baan voorbij zetten :+ en had ik een valse start zoals te zien is

Inmiddels was Thimo z'n inschrijving voor Meppel ook rond, en besloten we maar samen aan te schuiven in de lange... lange... lange rij



Sprints:






Enorm veel lol gehad, geBBQd @ Mike, gelachen met de Klaptemeijerts, met de Kossen Crew, en uiteraard ook enorm gelachen bij de bank met Thomas en z'n crew

Zelf nog 33.3 pk gescoord met +30pk vanaf 50 tot 120 (grafiek volgt nog)

Nu nog even de v2 onder controle houden startend met gas, dan moet het toch wel hard gaan :W

Stay tuned!

Owja, een tijd gereden van 7.3 geloof ik (totaalgewicht = 68kg + 95kg = 163kg.. you do the math -:- ) Reactietijd niet bekend, 16e geloof ik over de hele dag. Volgende keer moet en zal het echt harder gaan 8) :W
 
Last edited:
filmpje

hier is nog een leuk filmpje van je scooter !!!!
greets Peter


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=W1lQQLpWasY"]YouTube - Sbo sprint meppel 2008[/ame]
 
Wordt tijd voor een verse kast voor al die bekers Maat.

Hoop dat ik eerders je mentaal kan komen steunen tijdens de sprint :+)
 
Haha... Jubbega denks :W Heb er nu alweer zin in :~

Een dezer dagen weer eens ergens gaan te testen, want met 22pk zonder gas ben ik alles behalve tevreden
 
Had je deze toevallig al gezien? Had ik nog gemaakt...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QlaE8gBBaxA"]YouTube - V1.0+V2.0[/ame]


Komen allebei goed van zijn plek .

Zie je wel @ Jubbega...
 
Goed bezig sheriff, mooie score trouwens Moet echter wel hoger he BTW die ngk's zijn zo slecht nog niet... We houden contact.
 
Status
Not open for further replies.