Iedereen nogmaals bedankt voor de replys!!!
Update 14-04-2008
Zo... gister Meppel.
In de afgelopen weken rustig aan wat voorbereidingen getroffen naar Meppel toe. Vorig jaar aan het einde van het seizoen kwam er geen power meer uit het blok, en mijn vermoeden lag dat dit ergens bij de overbrenging zat. Bij het geblokkeerd testen bleek al snel dat mijn Stage6 poulie 4mm doorboog boven de 20 pk
en daarna trad er dus enorm veel slip op. Hier zat een pk of 3 verscholen.
Na het banken @ Karsemeijer (goed voor elkaar mannen!) bleek de JS80 pijp wel enorm goed te presteren (lees als een extra PK over de hele lijn), dus kocht ik er ook 1
:X
Nieuwe overrange in het hok gedrukt, en de bank op. Woem. 22 pk
Kwam niet zoveel uit dus.
Maar omdat ik geen zin had om nog voor Meppel m'n blok te gaan splitsen en te verversen heb ik het spul enigszins nog afgesteld op de JS pijp, en ben ik naar Meppel gegaan. Eenmaal uitgeladen stonden ze er zo bij:
Ingeschreven, technische keuring, etc. etc. en hop de baan op
Hier tegen de sprinter van René:
Nou kwam René wel aan het einde van de baan voorbij zetten :+
en had ik een valse start zoals te zien is
Inmiddels was Thimo z'n inschrijving voor Meppel ook rond, en besloten we maar samen aan te schuiven in de lange... lange... lange
rij
Sprints:
Enorm veel lol gehad, geBBQd @ Mike, gelachen met de Klaptemeijerts, met de Kossen Crew, en uiteraard ook enorm gelachen bij de bank met Thomas en z'n crew
Zelf nog 33.3 pk gescoord met +30pk vanaf 50 tot 120
(grafiek volgt nog)
Nu nog even de v2 onder controle houden startend met gas, dan moet het toch wel hard gaan :W
Stay tuned!
Owja, een tijd gereden van 7.3 geloof ik (totaalgewicht = 68kg + 95kg = 163kg.. you do the math -:- )
Reactietijd niet bekend, 16e geloof ik over de hele dag. Volgende keer moet en zal het echt harder gaan 8) :W