Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Hehe, nee ik ben er nog :P Twijfel wel of ik volgend jaar nog weer SBO ga rijden, maar wellicht. We zullen het zien. Hangt van het een en ander af wat ik deze winter af ga krijgen ja/nee.

Ik zal een dezer dagen/avonden ook nog een film van genemuiden online slingeren. Staat leuk beeldmateriaal op :P Maar zien hoe en wat.

De V2.0 liep iig. hard, erg hard op straat. Mja, helaas niet uitgehouden. Dus nu eerst nieuwe wand etc. Wellicht laat ik gelijk de cilinder opboren, maar ik twijfel hier aan. Wellicht wel met een 46mm slag as gaan branden, maar dit hangt allemaal ook nog van een aantal puntjes af :P

De V1.0 had maar 19.x pk, miste er gewoon 5 :X Waar dit aan te wijten is is me nog niet bekend, ik zal kijken of ik deze een dezer dagen weer scherp krijg. Thimo moet wel rond de 7,3/ 7,2 kunnen rijden met dat ding. Mja, maar zien wat er uit komt :)

Zoals de plannen nu staan gaat er straks eerst een total rebuild plaatsvinden voor beide hokken. Daarna maar zien hoe ze lopen :)
 
Update 04-06-2009

Afgelopen weken begon toch één en ander weer te kriebelen. Omdat mijn goede vriend Mart zichzelf heeft getotalled op een zundapp, en hij hem momenteel de tering verveelt heb ik het hele v2.0 blok (wat niet aangeraakt was na de klapper van Genemuiden :P ) meegenomen naar Jubbega en aan Mart overhandigd.

Reden van het "ongelukje" @ Genemuiden was trouwens dat er een 12-tal zuigers door heen zijn gegaan, en ik nooit een keer een maatje groter ben gegaan in zuigers. Door kanteling van de zuiger is deze dus gescheurd, met alle gevolgen van dien :P Hij liep trouwens pas echt kapot tijdens het stationair lopen na 3 runs meer dan 36pk neer te hebben gezet. (van 30kmh - 100+ boven de 33pk!)

Maar wat nu.....}:O
Wat er exact mee gaat gebeuren weet ik zelf niet :D maar Mart heeft me belooft er iets speciaals van te maken. Meer details hoef ik niet van hem. De drang om meer en meer en meer vermogen uit een blok te persen is er niet meer. Toch krijg ik het niet over m'n hart om dat ding in hoekje te laten stoffen, dus vandaar dat er toch nog nieuw leven in wordt geblazen. Momenteel wacht ik ook nog op een pijp van Marco, en tevens moet er nog een nieuwe carterset + as aangeschaft worden. Dit zal allemaal hopelijk voor Genemuiden klaar zijn, want daar wil ik toch wel weer kunnen blazen :)

Dus ja, hij is nog niet uit de "scene" als het ware :) Ooit moet er nog eens een licht mannetje op gaan zitten, en dan zullen we zien of hij ooit nog een keer echt een fatsoenlijke tijd neer kan zetten. Het vermogen is er altijd al geweest, dus daar zal het niet aan liggen -:-

Nog wat pica's van het beestje:

Zo'n uitlaatje krijg ik nog van Marco, enkel dan de laatste 86,4 Bigbore variant...
[ir]http://dj.scooterforum.net/v2/scootin5.jpg[/ir]

De 2fast incl. z'n schaafplekje :P
[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/cilinder.jpg[/ir]

De zuiger excl. stukje :P
[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/zuiger.jpg[/ir]


Naja, verder... ik hoop er dus binnenkort wel weer een keer mee op een meeting te staan :) Als ie er staat zal hij hopelijk weer net zo netjes & vol vermogen staan als dat hij de afgelopen meetings altijd bij heeft gestaan.

Tot op Genemuiden! (hoop ik *D)
 
Last edited:
Heel vet dat je er mee door blijft gaan:W De V.1 ga je ook nog gewoon mee verder neem ik aan? Ben wat het blokje straks weer doet:)
 
Haha ziet er leuk uit!

@ jordy: Heb hem vorig jaar wel op meppel zien rijden. Dus denk dat hij wel meedeed :p.
 
Eindelijk terror pics:p
Vet dat je er weer nieuw leven in blaast! Hopelijk kan ik het dan in genemuiden bewonderen.

Als het goed is staat ie er! Dus ja, feel free to take a look 8)

Goed bezig DeeJeee:W

Tommehh.... :W Thanx! :7

Heel vet dat je er mee door blijft gaan:W De V.1 ga je ook nog gewoon mee verder neem ik aan? Ben wat het blokje straks weer doet:)

v1.0 loopt nog prima. iig. met een intakte wand. Ding loopt momenteel wat te rijk en mist wat vermogen, maar voor boodschappen prima :D

Goed bezig, succes ermee gaat wel goedkomen.

groeten

Gaan we wel van uit! :#

mart kun je dat soort dingen toevertrouwen :P
Maar altijd respect gehad voor oa het vermogen en uiterlijk
strakke scooter man!

Daarom. Gewoon perfect werk wat hij elke keer weer aflevert. Soms moet je gewoon echt goed kijken of het niet met een CNC machine is gedaan *D

Wel vet beestje komt weer tot leven :p Succes

Thanx! :D

daar is ie weer:W

je hebt vorig seizoen SBO ook niet meer gereden toch?

Wel lid, maar maar 2 wedstrijden meegepakt geloof ik :P

Haha ziet er leuk uit!

@ jordy: Heb hem vorig jaar wel op meppel zien rijden. Dus denk dat hij wel meedeed :p.

Correct ;)

Verder komt vandaag een nieuwe carterset binnen + een nieuwe as, dus ja :P zit al weer wat gang in :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top