Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Iedereen bedankt voor de reacties! Doet me goed, aangezien ik er totaal geen zin aan heb om er ook maar wat aan te doen zeg maar. Toch maar even een afspraak maken om verder te banken :W

blijft inderdaad een erg vet ding :W

maar heb je de magische grens van de 40+ al gehaald :D
(peekaa's he :+)

Helaas nog niet. Ik gebruik nog steeds de babysproeiers... omdat ik van mening ben door het correct afstellen van de kit je een vele hogere winst kunt halen dan door de rest er op aan te passen. Standaard 2fast + spoelers op maat van je carter zou in mijn ogen voldoende zijn om de 40pk aan te tikken.


Pijp staat m erg goed!

Thnx ;)


Vet hoor D.J. gvd ziet er weer toff uit stickertje ook top :W binnenkort weer ff meeten @ jou place denks 8)

Je komt maar weer even branden soate ;) :P M'n hok staat beschikbaar :D


+pippi+

Je Slidor is vet DJ :W

Spreek je!

Zie je op Meppel 8)

Mooi mooi :D!

Dank dank ;) :P

f0cking sicke pijp 8)

Jonge kom eens met je luie reet uit je stoel en bouw ook maar weer wat op :P

die roost zag er idd mooier uit wat voor vermogen heb je eruit geperst dan met en zonder nos?

Roost was idd mooier, echter deze waren nog niet helemaal op niveau kwa prestaties. Hier komt echter verandering in ;)


Verder iedereen bedankt bedankt en bedankt :P

Nu verder met verjaardag vieren :P
 
Roost was idd mooier, echter deze waren nog niet helemaal op niveau kwa prestaties. Hier komt echter verandering in ;)


Verder iedereen bedankt bedankt en bedankt :P

Nu verder met verjaardag vieren :P

stel ook nog maar eens de vraag hoeveel heb je nu aan getikt:) ?
 
Nou DJ met een beetje geluk ben je ook voorzien van protectie op Meppel :) De back order is geplaatst en ze zijn nu onderweg van het verre Hong Kong ;) spreek je op meppel wel en je slidert is errrrug vers :~
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top