Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Update #2 04-03-2008

scootinpagina1.jpg


scootinpagina2.jpg


scootinpagina3.jpg


scootinpagina4.jpg


Echt een gaaf stukje tekst wat er bij staat :W 8 pagina's plus een kleine foto op de voorpagina :W :~

** DJ = Happy :P
 
Hmm mischien sinds 7 jaar maar weer eens een excuus hebben om deze weer eens te kopen....

Ziet er goed uit iig... Mooie locatie ook.
 
ziet er goed uit, jammer alleen dat er geen detail shots zijn. Of zijn er geen details ? hahah

succes ermee DJ, en check ze tijdens SBO's wel weer ff.
 
Voor de man ermee! Gister de 38 pk nog gepasseerd bij de klaptemeijers?
En het simonini blokje nog op de bank gehad?
 
Voor de man ermee! Gister de 38 pk nog gepasseerd bij de klaptemeijers?
En het simonini blokje nog op de bank gehad?

Haha :P Nope *D

Had ook met opzet geen gas mee, want Mol was er namelijk ook bij. Gister enorm veel pijpen getest, en we zijn iig. tot de conclusie gekomen dat er her en der nog wel wat vermogen ligt *D

Maar toch weer m'n pro race pijpje er onder naar huis (bij gebrek aan beter ;) )

Vanavond zal ik nog even wat leuke filmpjes online smijten :D was gister iig. echt gaaf. De v2 heeft z'n normale vermogen weer zoals hij dat altijd had, en de v1 hebben we opzich niet eens zo veel aan gedaan :P maar die doet iig. ook 20+ :P Maar even kijken hoe en wat ik het nu ga aanpakken. Eerst wanneer het knap weer is even de straat op met de v2, en wat nieuwe parts roggelen :P

Dan kunnen we iig. weer verder *D
 
hey heb zin in de filmpjes:D

en ga je nog wat loslaten over de verschillende uitlaat scores welke het beste deed meeste pk's betere powerband etc?:P

komt weer helemaal goed dit jaar;)
 
Haha... de verschillende scores houden we nog even voor ons. Het is namelijk toch per blok verschillend, maar ik moet zeggen dat er toch echt verbazingwekkende resultaten zijn geboekt met dingen waar je het echt niet van verwacht :D

Hier een kort filmpje van hoe het er af en toe wel niet aan toe ging :+

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=3995386088766234556&hl=nl"]Slider v2.0 :: 15.590 RPM Terror[/ame]


:+ :P Meer volgt :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top