Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Echt die filtertjes verstoren echt het cleane beeld van de machines.:P Verder zijn ze echt te gruwelijk absoluut waardig om gezien te worden...
 
zeer mooie machines kerel!
Haha idd, op 1 van die laatste foto's, die filter :P Kan natuurlijk niet he! haha!
Nah, zeer netjes hoor verder:)!
 
deze pijp staat ook echt te vet!

Moet ook maar eens zorgen dat ik in de scootin kom, misschien krijg ik dan ook een echte XSH roest gesponsord:p

Ziet er mooi uit DJ:) Nu die knop op baan wat langer indrukken zodat je ook eens onder de 7 komt:W
 
Moet ook maar eens zorgen dat ik in de scootin kom, misschien krijg ik dan ook een echte XSH roest gesponsord:p

Ziet er mooi uit DJ:) Nu die knop op baan wat langer indrukken zodat je ook eens onder de 7 komt:W

:winner:

Zien er beiden tof uit man!
 
Op veler verzoek wederom de foto's die ik voorheen had weggehaald.... :P Hier zijn ze weer 8)

scootin4.jpg


scootin5.jpg


:*:*:*:*
 
Update 04-03-2008

122.jpg


Scootin' said:
Specialscoot bracht ons deze keer naar het hoge noorden, namelijk naar Lemmer. Op een schitterende zonnige dag komen we bij de jachthaven daar aan, waar Dirk-Jan zijn scooters heeft staan. Toen we zijn Sliders onder ogen kregen, begreep ik meteen dat niet alleen schaatsers uit deze noordelijke streek vandaan komen, maar ook serieus hardlopende scoots...

:P Vanaf vandaag in de winkel geloof ik :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top