Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Laten we hopen dat de mijne dat ook heeft :X

Tot nu toe gaat alles goed. maar er is dan ook nog niet meer als 22 pk uit gekomen. ik heb er wel een sprintje of 15 a 20 mee gereden en een testbank sessie, het zag er ook nog erg vers uit de laatste keer.

We zien wel. :*

Die van mij heeft 2 runs gemaakt op eindhoven :X is nu ten einde :X
 
Net wat je zegt...
Zolang je de boel goed aan de loop hebt en het staat allemaal op save kan het vaak heel veel hebben;)
Op enige uitzonderingen onder ons;(

Ja juist. ik ga zelf persoonlijk ook erg op safe. puur omdat ik de boel heel wil houden... dan maar 0,5 pk minder...

Maar goed ontopic maar weer? :P

Ben benieuwd wat je dit jaar gaat scoren D.J.
 
Zo :P

Update 07-02-2008

1.jpg


2.jpg


Vandaag erg veel gedaan aan de v2.0. Vorige week had ik het blok er onder vandaan gehaald, om te gaan kijken waar m'n vermogen was gebleven. Maar omdat ik toch vers weer aan de start wil staan dit seizoen, moest het blok zowiezo gereviseerd worden. Dus.....

-Alle lagers vervangen in het blok
-Nieuwe zuiger geplaatst incl. nieuw naaldlager, pistonpen, zuigerveer etc. etc.
-Nieuwe VForce gemonteerd

Al met al weer een heerlijk middagje gesleuteld. Toen inmiddels het blokje bijna klaar was, vond ik het ook wel nodig om het toch nog even onder de Slider te hangen. Dit dus maar gedaan, en verder als bovenstaande foto's ben ik niet gekomen. Ik vond het wel welletjes na 12u sleutelen oid :P

Morgen maar weer verder :) 8)

Tot de volgende update :W
 
Netjes :D Vette fotos zo komt wel weer goed met je vermogen :W

DJ :: **HELP** Houston, we have a problem :D :D zegt:
Gooi die wielen in de lucht komop :D

:D:D
 
nuja de v2.0 heeft blijkbaar nog steeds veel potentie is niet aan de grond te houden :D

volgens mij dromen er hier veel om zoo 2bommetjes te hebben :)
 
De v2.0 is inmiddels weer een beetje gevorderd, echter snap ik nog niet hoe ik moet FTP'n op een Mac :X dus maar even als bijlage dan :D

attachment.php


sliderv2_1.jpg

Zo... zometeen weer verder :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top