Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Laten we hopen dat er wat meer power uit komt idd 8) :P

Update 30-08-2007

Het blok zit weer compleet in elkaar (As, Cili, Kop etc...)

Alles gecleaned en incl. een nieuw zuigertje alles weer gemonteerd. Alle dingen zitten goed, en geen gekke dingen verder meer mee uitgehaald. Things to do voor Meppel:
-Overrange cleanen + monteren
-Inlaat cleanen + monteren
-Carb cleanen + monteren
-Ontsteking monteren + juiste voorontsteking afstellen
-Blok onder scooter hangen :X
-Koeling weer aansluiten + vullen
-Accu opladen

Afstellen
en hopelijk weer een bak vermogen terug @ Meppel :P Ben waarschijnlijk aankomend weekend NX loos, ivm. geen volle fles. Wel zuur, maar helaas :) :P
 
Zorg dat die fles vol zit, als op het forum beetje loos zitten blaten :P

tot morgen ben benieuwd of je wat snellere tijden rijd.
 
Update 31-08-2007

Enkele ogenblikken geleden heeft het weer gedraaid. Ook enige runs getrokken, en liep opzich niet raar. Morgen maar zien wat het doet :X

Iig. om half 7 de wekker, en nog maar door sleutelen.
 
Update 11-01-2008

Zo. 2008 is van start, dus moeten er weer een hoop parts worden besteld uiteraard.

Deze update geld zowel voor de Slider v1.0 als de Slider v2.0, omdat de bestelling voor beide scooters opgaat namelijk.

Voor de Slider v2.0 zijn de volgende onderdelen besteld:

-Malossi Lagersets (2x)
-Nieuwe zuigert (A)
-Keeringen
-Pakkingen

Deze onderdelen heb ik puur ter voorkoming van harde vastnaaierts besteld. De v2.0 loopt in princiepe prima, echter werd het vermogen aan het einde van het seizoen wat onconstant :P
Ook zal er voor de v2.0 nog een nieuwe overange worden besteld, zodat ik er zeker van ben dat hij in 2008 weer vers bij de start staat.

Op dit moment heb ik geen foto's van de v2.0, echter voor aanstaande zondag staat er een helse klusdag gepland, waarbij de blokken van zowel de v1.0 en de v2.0 opnieuw worden opgebouwd.

Alle lagers zullen worden vervangen door nieuwe, de krukassen worden uitgebalanceerd en er komen nieuwe zuigers voor beide blokken.


Verder nog een bedankje naar mijn leveranciers:
Jos Dijkman Scooterparadijs (Harjo & Martijn) en Breeman Tweewielers (Armon), welke mij altijd graag van m'n centen afhelpen :P
Bovenstaande heren hebben altijd een topservice, en zorgen voor een zo snel mogelijke levering van je onderdelen! Kijk dus ook eens bij deze shops.

Wanneer de wederopbouw van beide scooters klaar is, wordt er een weekend lang een testbank misbruikt om beide blokken icm. alle onderdelen die ik in de loop van tijd heb verzameld te testen.

Dit wordt een knappe klus, aangezien het iets van 8 uitlaten betreft, 5 ontstekingen, 3 overanges, 5 carbs, etc. etc. etc.

Wordt nog wat dus :W

Zodra ik weer wat te melden heb, horen jullie het :)
 
leuk streven.

tellertje van de V1.0 vind ik totaal niets ! leuk voor een straat scooter. verder blijven het 2 nette scootertjes.

succes ouwe fries.
 
wat is nou precies de setup van de v2.0 dan :P

want 35+ is al achterlijk veel natuurlijk :W

tzal vast ergens staan maar ik ben lui :+
 
2fast met nx en natuurlijk de onderdelen eromheen.

Vindt het nogsteeds machtig dat je de 35+ hebt berijkt en ben benieuwd wat er dit seizoen nog meer uit komt rollen. Goed bezig ouwe :)
 
Update 03-02-2008
Nu we toch aan het updaten zijn :P

De laatste paar sprints van '07 waren kwa vermogen flink fucked :P Dus ergens hield ik dus het vermoeden dat mijn wand het ook het ook aan het begeven was :(

[ir]http://dj.scooterforum.net/v2/v2fast.jpg[/ir]

[ir]http://dj.scooterforum.net/v2/v2fast2.jpg[/ir]

Zoals te zien geen centje pijn :P En waarschijnlijk een probleem met m'n overbrenging. Hiervoor wordt een nieuwe overange aangeschaft, en zal de huidige dienst gaan doen in de v1.0 :P Heerlijk om zo wat heen en weer te schuiven met setups :P

In ieder geval is de cilinder zo fris als het maar kan. Hoonstrepen zijn nogsteeds aanwezig, en geen vegen + krassen te bekennen. Super dus! Een van de weinige harde 2fasts zeg maar :X :P

Er volgen ook snel foto's van hoe de v2.0 er nu bij staat :) Deze post ik morgen denk ik :P
 
Laatste sprint 29 met gas oid, maar 22 zonder :X Dus er zat iets niet helemaal fris :D Maar waarschijnlijk was dat een gepolijste vario + een aanlopende bout vanuit m'n vertandingsdeksel :D
 
Die cil ziet er erg netjes uit ondanks nos etc:D!
Maar zit er in de V1.0 geen overange dan? Mischien dat je die even kan testen ofzo;)
 
Nou ik krijg als ik dit zie toch weer wat meer vertrouwen in mijn 2fast.
Aangezien je veel berichten leest over wandjes die het begeven...
Maar als ik zie hoe jij met de zooi beukt ;) en hoe het er nu uit ziet 'kan zich nog een testbank sessie herinneren in meppel' Marco: "He wil je hem kapot hebben ofzo?" Hoppa de nos fles open :D

Is dit nog je originele 2Fast wand? of is hij al een keer vervangen?
 
dit is nog steeds m'n eerste wand. Echt geen krasje of veegje in te vinden. Op Meppel kreeg ik hem ook niet kapot, ook niet na 20x op de knop hebben te staan rammen.

Dus er zijn gelukkig ook nog 2fasts geleverd met een knappe wand :W
 
dit is nog steeds m'n eerste wand. Echt geen krasje of veegje in te vinden. Op Meppel kreeg ik hem ook niet kapot, ook niet na 20x op de knop hebben te staan rammen.

Dus er zijn gelukkig ook nog 2fasts geleverd met een knappe wand :W

Laten we hopen dat de mijne dat ook heeft :X

Tot nu toe gaat alles goed. maar er is dan ook nog niet meer als 22 pk uit gekomen. ik heb er wel een sprintje of 15 a 20 mee gereden en een testbank sessie, het zag er ook nog erg vers uit de laatste keer.

We zien wel. :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top