sleutel laten maken.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb 3 weken geleden een nieuw zadel voor me ludix gekocht voor 50 euro (was een opruimings artikel wat in het magazijn heeft gelegen bij scooterwinkel, maar dus weg / opgeruimd moest worden.

Er zit een nieuw Origineel buddy slot in.. En vind het erg jammer om deze in de vuilbak te gooien omdat ik er geen sleutel erbij heb gekregen. En vermoed dat de originele sleutels ooit mee zijn verkocht bij het contactslot.

Betreffende dit een origineel slot is en eigenlijk niet meer aan te komen zijn. (Dus geen imitatie kloon van het origineel) Vroeg ik me af (aangezien een buddy slot niet zo heel belangrijk slot is (alleen om zadel open en dicht te doen) of er een mogelijkheid is, om door iemand die hier iets meer van weet achter te komen wat de combinatie moet zijn om een nieuwe blinde sleutel te laten slijpen, zodat dit slot ook nog te gebruiken is?

Originele blinde peugeot sleutels zijn nog te bestellen..
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat het duurder gaat uitvallen om zoiets te laten maken dan je zou denken. Maar je vermoed dat de sleutels bij een contactslotzijn verkocht? Stomme vraag maar heb je het niet gewoon aan de dealer zelf gevraagd? Voor je straks een hoop moeite doet en de sleutels ergens in een bakje liggen ofzo.
Anders zou je nog als je het slotje eruit kan krijgen ff een slotnummer proberen te zoeken. Toen ik bij fietsenmaker werkte kon je zo zonder al te veel moeite een originele sleutel bestellen.

Want als je echt iets gaat moeten laten maken kun je wel bedenken dat je de volle mep kan betalen.

En als laatste optie kun je altijd zoals ze in Flodder ook deden wat bierdoppen omsmelten en die in het sleutelgat gieten om dan zo een sleutel te maken
 
Back
Top