Aerox starten zonder sleutel

aeroxje70CC

New Member
Hallo,
Mijn aerox sleutel ben ik helaas verloren nu sta ik wel zonder sleutel nu is mijn vraag kan ik mijn aerox starten zonder sleutel en wat moet ik dan precies doen

Gaat om een aerox 2t bouwjaar 2005
Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

"hoe steel ik een Aerox" 101
(sorry, ik zou als ik het al wist eerst bewijs van eigendom willen zien voor ik antwoordde)
Sorry hoor,

op iedere "hoek" van internet vind je het schema van de Aerox.
Deze heeft maar 1 contact als je het contact op "on" zet.
Rara welke draden moet ik doorverbinden en als TS een beetje moeite had gedaan was hij daar ook achter gekomen.

Als ik zulke plannen heb ga ik dit toch niet op een forum vragen!

Trouwens de meeste scooter die gestolen worden worden helemaal niet gestart maar zo op een aanhanger of in een busje getild.
Ennn, als ik dan het risiko neem om een scooter te stelen dan kies ik toch liever voor een dure Vespa dan voor een oude barrel van 2005.

Maar misschien heb je gelijk en is de TS ontzettend dom geweest om dit hier te komen vragen want z'n IP adres ligt nu vast en die wordt gelogd door de ISP en justitie, in geval van interesse, komt er zo achter wie dit ip-adres heeft gebruikt op die betreffende datum en uur.
Post automatically merged:

Ervaring mee?
JA.
 
Sorry hoor,

op iedere "hoek" van internet vind je het schema van de Aerox.
Deze heeft maar 1 contact als je het contact op "on" zet.
Rara welke draden moet ik doorverbinden en als TS een beetje moeite had gedaan was hij daar ook achter gekomen.

Als ik zulke plannen heb ga ik dit toch niet op een forum vragen!

Trouwens de meeste scooter die gestolen worden worden helemaal niet gestart maar zo op een aanhanger of in een busje getild.
Ennn, als ik dan het risiko neem om een scooter te stelen dan kies ik toch liever voor een dure Vespa dan voor een oude barrel van 2005.

Maar misschien heb je gelijk en is de TS ontzettend dom geweest om dit hier te komen vragen want z'n IP adres ligt nu vast en die wordt gelogd door de ISP en justitie, in geval van interesse, komt er zo achter wie dit ip-adres heeft gebruikt op die betreffende datum en uur.
Post automatically merged:


JA.
Het is een veilige situatie hoor ik heb de scooter al een paar jaar…
jullie moeten je geen zorgen maken over dit

Dus als ik wat zou stelen zou ik het zeker niet vragen
 
sorry,
ik ben misschien te para en besef zojuist dat ik het zelf alleen maar makkelijker maak door er zelf trefwoorden aan toe te voegen.
daarom heb ik mijn reactie nu juist verwijderd.
ik had hier op het forum echter wel het idee opgevangen dat Aeroxen juist populairder beginnen te worden, soor van collector's item, waardoor ze weer in (diefstal) waarde stijgen.
groet,
Ivo
 
Back
Top