SKZ zip #1

Ziet er vet uit, alleen voorkap zou ik persoonlijk ff vet aanpassen wnat zo alleen die gaatjes vind ik zelf niet zo vet.
 
Aprilia Sr Klok said:
en gaan op die carters de evo dan?
ja :)

wowalt said:
Ziet er vet uit, alleen voorkap zou ik persoonlijk ff vet aanpassen wnat zo alleen die gaatjes vind ik zelf niet zo vet.
Als hij motorisch een eind compleet is dan ga ik aan het uiterlijk beginnen. Dan schaf ik gewoon een sp kap aan :)
 
Update !

weer een leuke update :D
afgelope zaterdag heb ik me js tuned cartersetje + radiateur binnen gekregen. Hier wat fototjes:

Js tuned cartersetje van steven :*
Foto=WYVHWYPC


En de radiateur :D
Foto=F8ZYVJPJ


Dus.. dan ga je opbouwen en bedenk je dat je niet genoeg zult hebben aan de 19mm carb dus koop je een oko 24 D-slide. En zet em op het blokje +ralf+

Foto=KLPWTWPW


Foto=AIXHP7DI


En dan nog een foto van het nieuwe pompje.

Foto=HRIQNOAO


En dan als laatste nog een foto hoe de zip er gister avond bij stond in mijn beun hok :D

Foto=SRQFO7LO


Voor speelmansplaten nog even een bougie kopen, squish meten, rotor opnieuw checken en afstellen :p ik heb het dus nog druk.. maar vlammen zal ze !

p.s.
op smp zit er een andere buddy op
 
Last edited:
Heb niet kunnen rijden op smp omdat ik te weinig tijd had. 1 dag van tevoren stond hij in elkaar en starte niet :p (naja 5 seconden). Had hem best mee kunnen nemen en hem aan de praat kunnen krijgen maar vond het te risicovol om daar zonder fatsoenlijke afstelling te gaan vlammen. Wil namelijk graag dat mijn nieuwe spulletjes het nog lang volhouden:p

@ tom :
twan :L maakt niet uit.. heb nu zelf al tin en een schuifmaat gekocht.

@Reggie:
gaat goed komen en your welcome :)
 
Last edited:
mini update :)
Bestelling bij vd kruijs kwam vandaag binnen:

Doppler veer is jammer genoeg voor me broertje :p maar de bougie dop is van mij :D (lekker belangrijk :+)

Foto=OWNHEQXE
 
C4rN said:
geef gewoon je ouwe veer aan je bro en neem zelf lekker deze :)
koop in de winter zelf nog wel een vet veertje :D dat komt wel goed.
Heb nu alle tijd.

Blokje gaat toch maar weer uit elkaar.
nieuwe lagertjes er in omdat ik nu lagers aan het recyclen was :p
Dan word het blokje gelijk gestraald en komt er een nieuw overrange setje + een andere koppeling in.
Ook heb ik wim(hgs) op msn gesproken en die wil wel een flens voor me maken die goed past op me evo uitlaatpoort :).
Ik vind me setup dan redelijk compleet.
Dus dan word het tijd voor dingen zoals een nieuwe veer / gecoat frame nieuwe bandjes enz. enz. genoeg te doen dus in de winter
 
Back
Top