SKZ zip #1

17-07-2005

De as zit nu dus in me blokje :)
hier de foto:

Foto=4PFQSGEM
 
Updates ! :D
22-07-2005
Ik ben om een hpi 2004 rotor geweest. Ben erg tevreden.. moet alleen nog even wat schroefjes halen om de stator vast te zetten.
Foto=JPUSDVSL

23-07-2005
Stage 6 teller is vandaag binnen gekomen :) het is nu alleen nog maar wachten op me pakking setje en dan kan ze aangetrapt worden.
Foto=TEZQ8UCE
 
Update !

---------------------------------------

20-08-2005


het is al weer ff geleden dat ik heb geupdate, komt omdat ik gewoon te lui ben om te updaten. maja komtie :)

Heb 2 dagen voor lelystad mijn zip nog aan gekregen. Na flink wat tegenslagen, zelfs nog een cilinderkop gesloopt.maar ik heb een kop kunnen lenen en die dus even gebruikt @ lelystad.
1 dag voor lelystad is de zip nog heel even op de bank geweest om hem een beetje fatsoenlijk af te stellen. (dit hebben c4rn en [evolution] gedaan omdat ik moest werken, nog thanks hier voor!). Op de bank waren er weer tegenslagen, het leek net of er geblokkeerd gemeten werd maar er was niet genoeg tijd om dit nog te fixen voor lely. Er is nog wel 12,4 pk mee gescoord.
Toen heeeeeeeel vroeg opweg naar lelystad (heb niet echt fotos gemaakt omdat ik te druk was met de vette meeting, helaas wel vroeg vertrokken op dag 2 vanwegen het weer).

Danny veilig achter het stuur 8P.
Foto=JFLPEDL8


dus op lelystad even de koppeling gecheckt en die bleek dus flink krom te zijn. even mijn oude power one koppeling er in gedaan en toen ging het weer wat beter. ofcourse niet echt sprints gewonnen maar ik was er voor de fun :).

Op lelystad heb ik nog een mhr 2000 vario gekocht van Steven.

Foto=RP3KUXJN


Maandag heb ik afgesproken om een team 99 pijp op te halen in rotterdam. dus maandag weer een update :)

in de tussentijd ben ik ook 18 geworden dus er is weer wat verjaardag geld binnen gekomen. dat betekend dat er begin volgende maand een nieuwe evo cilinder gekocht word. deze beslissing staat dus al vast.

oja en nog een leuk verjaardags kado van danny:
Foto=GYWYE6YA


tot de volgende update dan maar :p
 
Last edited:
ziet weer goed uit maarten ben benieuwd wanneer hij weer gaat knallen

kunnen we met meer mensen bij mij een meeting aan de dijk houden dat is dus echt vet gezellig.
 
sonic tuning said:
ziet weer goed uit maarten ben benieuwd wanneer hij weer gaat knallen

kunnen we met meer mensen bij mij een meeting aan de dijk houden dat is dus echt vet gezellig.

idd, mini-meeting in zeeland zijn echt tov :). ook kewl om te horen dat je nu een fatsoenlijke cilinder gaat aanschaffen. Ook al hou ik niet zo van evo's :p
 
klinkt aantrekkelijk zo een mini meeting :p i'll be there !
ik hoop trouwens te rijden op speelmansplaten :)
Kan me nog erg goed herrinneren dat jij met evo (twans 8P tuned !!) reed tom +pippi+ dus stel je niet aan !:*
 
menace said:
klinkt aantrekkelijk zo een mini meeting :p i'll be there !
ik hoop trouwens te rijden op speelmansplaten :)
Kan me nog erg goed herrinneren dat jij met evo (twans 8P tuned !!) reed tom +pippi+ dus stel je niet aan !:*

had toen tog heel wat mensen eruitgeknald met me 15 pk beunblok :).
 
Update !

word het niet eens tijd voor een project pagina van jou kant ? steven.. aangezien je erg leuke plannen hebt :p
zie je @ genemuiden denk ik (zonder scooter).

effe tussendoor :) ik heb weer nieuws !.. duss een {! UPDATE !
---------------------------------------

22-08-2005


vandaag naar rotterdam geweest (school) en daar gelijk mijn nieuwe klas even duidelijk gemaakt dat aan een redelijke scooter verslaving lijd. Voordat ik naar school moest heb ik van pinda88 een team 99 pijp gekocht, waar ik dus mee rond liep te zeulen op school, en dan had ik ook nog mijn st.net agenda mee. Dat was dus wel duidelijk :)

hier een foto:
Foto=IC3JHZFN
 
Last edited:
nog even wat fototjes tussendoor.

team pijp even onder me zip gehangen (alleen aan de ophaning aangezien ik geen cil meer heb).

Foto=H3VNICQE


Nog een fototje van hoe ik me voorkap had bewerkt op voor lelystad. de gaten moetten nog iets groter want hij koelt niet goed genoeg.

Foto=OYUGPLVX
 
thanks people :D
was even auto aant rijden.. ben de komende dagen iets meer bij met me rijbewijs bezig dan met me scooter, maar begin september komt me evo, dus dan begint de pret weer.
Daarna nog heel even doorsparen voor een spruitstukje en carb (word hoogst waarschijnlijk een 24 mm).
En naar speelmansplaten toe leven ofcourse !
 
Tegen alle verwachtingen in ziet die pijp er toch super uit!! Niet verwacht;)! Super aankoop! Mijn pagina komt binnen nu en een week:D!

Succes!
 
Back
Top