SKZ zip #2

zodra ik een uitlaat+overrange binnenheb ga ik banken.. Dit zipje ging 8.3 op genemuiden met heleboel nog standaard zooi, dus ik verwacht wel een leuk scoretje, 18 zou ik wel redelijk zijn lijkt mij!
 
ey,

zip zal nog een hoop aan kunnen gebeuren, maar k moest wel lachuh op genemuiden.
citaat: kut, ik moet tegen jou, jij bent snel..... en wie won er de 2e sprint ? jij ja :D (scheelde niet veel trouwens)

was wel ff leuk, hopelijk volgend jaar maar weer eens over doen ;)
groetjes arthur
 
Hey arthur hahahaha.. ik d8 inderdaad Kut.. wat krijgen we nou hahaha.. nej maar et scheelde ook weinig :)..
volgend jaar zeker overdoen!..
 
2 dagen terug.. mooie zondag.. dacht ik ik ga lekker aan mijn scooter sleutelen!
Was van plan om mijn binnenkappen passend te maken, deze pasten namelijk nietmeer omdat ik verstevigingsstangetjes tussen mijn frame gezet heb.

Een half uur mijn kappen bij elkaar gezocht.. :)
kappen.jpg


scooter tevoorschijn gehaald.. status:

zippert.jpg


Was een uurtje of twee bezig, kwam benjamin ff langs.
En toen wou ik met een stanleymes eengat in mijn kap wat uitsnijden en Hopppaaa...
Lol.jpg


was ik weer 4 hechtingen zwaarder \
toen ik vond ik et wel genoeg geweest voor die mooi zondag.. :W
Binnenkort wat meer updates!!
 
Dat leren we in Joegoslavie nie haha .. ben nooit echt geduldig met messen enzo 8P .. Maarjah.. stanleymes brak zomaar af, kon er opzich weinig aan doen.. moestwel met een hand mijn kap vasthouden :)
 
De binnenkap past, nu de 2 zeikapjes nog, maar daarhoeft voor de rest niet veel aan gedaan te worden.
Binnenkort kappen schuren en velgen en kappen spuiten :)
 
Back
Top