SKZ zip #1

Facking hell Maarten, toen k t hoorde gelijk maar ff gebeld en gelukkig was alles goed.

Alleen paar schaafwonden.
Maarten zn helm is kapot, door zn motorjack kan je het licht zien en zn handschoenen zijn helemaal kapot. Gelukkig heeft maarten nergens last van behalve wat schaafwonden...

Beter blijf je lekker op de zippert rijden zoals je al zei he.. Beterschap ouwe!
 
jo thanks mannen.
Zoals je ziet gaat het typen wel :P niet echt geweldig.. maar het gaat :)
Ik heb zelf geen idee hoe ik onderuit ben gegaan, ik weet alleen dat hij ging zwabberen en dat ik de grond raakte. Tom vertelde dat de scooter een flink stukje gevlogend heefd, en dat is er ook wel aan te zien.

Ik ben echt blij dat ik goede bescherming aanhad. Precies op de plaatsen waar de bescherming zat ben ik nog heel. Mijn helm, handschoennen en jas kan ik nu helaas wel in de prullenbak gooien.

Erg kut allemaal, vooral omdat het met de scooter van een ander is gebeurd. Ik hoop dat we nog wat van tom zijn scooter kunnen maken, maar het wordt iig geen Hockenheim meer.
 
Dit is minder nieuws, gelukkig zit je zelf weer achter de computer. Op zo'n moment zou mij die kleren niks schelen zolang je er zelf maar goed vanaf komt. Beterschap iig, en hopen dat er van tom zijn sprinten nog wat van te maken is.
 
Dat is niet best jongen, succes met het herstel van je schaafplekken (ze doen gruwelijk zeer ook ik kan het weten) en met de scooter van Tom.
 
Beterschap jongen :*

Kom wel gezellig met tom een biertje in hockenheim drinken. Super leuk om daar een beetje rond te kijken! Afleiding is de beste manier om te herstellen :)
 
wat kut jongens!!!

beter iig dat je zelf achter de pc zit ( wat dennis al zei :P )

tom treft et ook niet echt ofwel, vorig jaar toch ook al met de sonic ?

maarja, wel naar hockenheim komen, dan maar zonder een scoota :P...

beterschap iig!!!
 
Denk niet dat de SKZ Boys zonder scoot 'ff' naar Hockenheim gaan :P, vanuit dat mooie Zeeland ist nogal een stukje rijden ;)

Succes met revalideren homie, en waneer komt dat Feest nou :W?
 
Goed kut inderdaad. Maar goed, jij en Tom hebben volgens mij wel hardstikke snel gereden dit jaar, dus dat kan je niet meer afgenomen worden.

Beterschap en succes met opbouwen/
 
Mooi kut. Gelukkig heb jij er niks aan over gehouden. Die scooter komt ook wel weer goed, al blijft het klote natuurlijk! Succes verder!
 
Maar beter dat je goede kleding aan had dan, had slechter kunnen aflopen. In ieder geval knappe prestaties van de Zip dit seizoen.
 
Ik heb heel je project eens door gelezen omdat ik ook een Evo fanaat ben :)

Maar niet leuk om te horen van het ongeluk, ik heb zowat precies hetzelfde gehad; Start -> kleine wheely (van x cm) doorrijden -> terug komen -> zwabberen -> boem -> bewusteloos -> ziekenwagen etc

Als ik goed lees is je scooter niet in beslag genomen? Mijne wel maar door de politie goed uit te leggen over de SBO kreeg ik hem zonder boete terug!

Ik hoop niet dat je motivatie weg is hierdoor, en je volgend seizoen gewoon present bent!
 
Bij mij is er geen politie bij geweest.
Ben ook niet bewusteloos geweest (misschien een paar seconden een blackout)
Kon gelukkig nog gewoon naar de auto lopen en uiteindelijk valt alles nog mee (zit nu zelfs al weer op me stage).

Mijn motivatie voor volgendjaar is verre van weg :P Ik heb nogsteeds hardstikke veel zin in volgend jaar.

Ik heb trouwens de tijden die ik in Eindhoven heb gereden opgezocht:

Kwalificatie:
Snelste tijd: 6,90
Reactie: 0,09
Tijd zonder reactie: 6,81

Kwart finale
Tijd: 7,06
Reactie: 0,03
Tijd zonder reactie: 7,02

Halve finale (vanaf hier dus zonder waterpomp)
Tijd: 7,15
Reactie: 0,00
Tijd zonder reactie: 7,14 (??)

Finale
Tijd: 7,10
Reactie: 0,05
Tijd zonder reactie: 7,04
 
Back
Top