This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sjees Lelystad

Bas

Administrator
Staff member
FF een klein sjees verslagje.

Vanochtend 11h45 stond ik op station Den Haag centraal, daar haalde ik Tha Bomb en Razkin op die mee zouden gaan naar de sjees. Na 1,5 uur ongeveer waren we @ lelygat waar het circuit makkelijk te vinden was.

Het was een soort kartcircuit, en zag er best ok uit, maar erg bochtig. We zijn er veel ppl tegengekomen van het forum. We hebben alleen de trainingen een deel gezien van de TOP klasse, want we waren weer vroeg weg.

Ik heb ook nog een lading foto's gemaakt, maar die ben ik nu nog aan het uppen (20mb). Een chick wou graag op de foto dat is die ene die op de scooter van rik pellenberg zat. Voor de rest nog pics van forum members. Ook wat scooter pics en wat nutteloze pics

Maar ze komen over een uur online ofzo

tja, uhm, vroeger begonnen de races veel eerder

maar ik ga iig naar naaldwijk wel later

sjeez was cool 8)

leuk om die ander forum ppl te ontmoeten

en naaldwijk lekker met scooter komen

en dan hopelijk net zoals die ex-zip van Tim wheelien
(btw dat ding ging vet!)

leuke foto's gemaakt man! Was idd wel lachuh vanmiddag ik was er zelfs ook! Zelfs mun scoot staat erop,de blauwe aerox, alleen niet erg goed, dat had je best wel wat beter mogen doen hoor! Voor de rest, top!

greetz arthur

hmmmmmmmmm, scooters zonder demper, scooters zonder kappen er staat van alles ook wel gave scoots, en ook kewl zijn die schakelracers :W

koele pics Freez! vooral die Koopmanstuned Zip nr 12 met dat finishvlag voorspatbordje vinnik zeer koel dinkie!8)

die witte/paars-achtig iets Speedfight is ook zeer mooi ding die naast die Hebo-aerox staat, egt koel ding!

Greetz

VETTTTTTTT!!!!!!!!

Zow! Veel pix van almeerse scooters man!

Die LC Neo's zonder kappen is van een mafkees met MHR Cross, ze demper was eraf gevallen onderweg.
Die Grijze NRG is van een maat van me. Zie dat enorme mooie cartertdeksel door mij gemaakt. En die Joly moto wordt voor Tha Bomb...

Die Hebo Aerox met die roze top is gaar, hij burnt 5min achterelkaar, ding loopt vet warm enzo, maj boeie, ze band ging niet stuk! Op de terug weg verloor ie wel ze demper.

Die NRG, of wat daar van over is, met die mooie alu traanplaat en super radiateur is van mij. Die Rally is van SRally en dat klimrek is van een maat van me, met evo50 enzo. De oude racer van Suzanne Veerman is dat...

Ik weet niet van wie die rode aerox met Hebo cilinder is. Prozhen? Ik heb hem niet gezien...

Die chick op de Scootparts racer is :r
De chick van Alex kalden zag er wel weer heerlijk uit, daar hebben we nog ff meet staan praten :love:
Alleen zie ik daar weer geen foto van

Ik ga slapen, ben moe!

je gaat me toch niet vertellen dat die blauw met witte

van jou is toch?

Anders heb ik precies dezelfde scoot als jou en dat trek ik wel slecht!!!!

Nog een verslagje, ff copy van list.

HOOOOOOOOOIIIIIIIIII!!!!!

Zow...ik ben ook weer terug.

Weer ff een verslagje...
10.00 verzamelen bij PU Almere...allemaal ff op de foto ik denk dat er een stuk of 30 man waren ofzo.

Met alle richting lelystad, de eerst problemen deden zich na enkele km's al voor, demper gebroken, luchtfilter verloren enz. Mja, dan maar zonder demper heh
Afijn, 30km verder kwamen we op het circuit, we kwamen met een hele groep het renners kwartier op, wat geloof ik niet echt (echt niet) op prijs gesteld werd, gelijk gekanker en allemaal oude vrouwtjes op fietsjes kwamen ons vertellen dat je hier niet mocht rijden ofzo
Toen de scooter maar ergens neer gezet en een beetje rond gaan lopen, met verschillende mensen staan praten enz.

De expi's waren al aan het racen toen wij aankwamen en daarna kwam de std. klasse, dat kende we onderhand wel, dus ff een patatje gehaald en 5 flesjes cola (HET WAS HOTTTT).

Op een gegeven moment kwam de topklasse, dat was wel weer leuk en sommige mensen hebben echt steeds pech valt me op.

Toen hebben we wat mensen gemeet, oa steven, wat forum gasten enzo. Toen ging die mafkees op die zip weer ff een stukkie rijden, al die gasten van Malossi, die Orhan en nog meer van dat soort people gelijk kijken en ammal vragen stellen
Toen kwam Joor ook nog ff langs om zich voor te stellen (oi!)

Ik bleef het erg heet vinden, dus weer ff wat te zuipen halen. Constant waren die klote expi's aan het rijden, toen eindelijk weer de scooters, ik heb echt geen id wie of wat er gewonnen heeft.

Daartna weer 5 expi's klasses waar ik best wel schijtziek van werd. Het was toen ong. 17.00 uuur ofzo toen eindelijk de topklasse kwam...gaaf! De A en de B zat bij elkaar omdat er maar 22 deelnemers waren. Vanmil er gelijk weer vanaf (we hadden die middag bij hem in de tent gestaan en met hem staan praten, aardige gozer!
Die Gé oid ging er echt hard vandoor en bleef de hele race op kop, die polini dewd kon hem echt niet komen halen. Hij won de race ook... 2e polini, 3e weet ik niet meer.

Toen weer naar huis, de helft van de mensen was al weg, omdat ze het wel gezien hadden maar ik wou blijven tot de topklasse.
Dus we gingen met een groepje van ong. 10man weer naar huis. Onderweg nog wat dempers en krukaslagers verloren, maar voor derest alles ok
Er was een zilvere runner (met al meer als 20K op teller) met een DR en een 17.5mm die op de terug weg keihard kapot liep...dat werd dus duwen, en ik was weer zo aardig om die gast helemaal naar Naarden te duwen

Nu eindelijk thuis...ga denk k slape, ben gebroken..

btw. We wouden van die stickers halen bij Malossi, ging die gozer helemaal moeilijk doen en we moesten er 5 piek voor neer leggen enz...steek die stickers dan maar in je reed sukkel!

Originally posted by Hebo_NRG
De chick van Alex kalden zag er wel weer heerlijk uit, daar hebben we nog ff meet staan praten :love:
Alleen zie ik daar weer geen foto van

Jah, heb ik van erg dichtbij 8) mogen bewonderen. Helaas dat ik geen digicam heb, maar die ga ik nu echt gelijk kopen.

Nog ff klein verslag van de reis van Daanje en ik:

Eerst gingen we op A'dam CS bij de burgerking wat f00d scoren, doos achter de balie sprak amper nederlands, dus ging traaaag. Wij terug rennen naar perron, reed de trein net weg. Wij dus gelijk al half uur wachten, maar ja, zat chicks om ons bezig te houden . Toen zaten we eindelijk in de trein naar lelygat, belde Bart Energie ons wat ook zeer gezellig was :W . In lelystad ook de bus gemist, dus uurtje wachten. Wij dus maar bier kopen, wat al bijna gelijk pislauw was . Toen we eindelijk met de bus richting het vliegveld reden, moesten we nog 5km lopen. Onderweg Nastro, SR-Fanatic en Carma nog tegengekomen, dus die liepen gezellig mee . Toen eindelijk het circuit gevonden, iedereen lachen want wij waren redelijk bezweet :| . Toen race kijken, was wel ok, ook nog ff 26mm carb gezien (die ik dus heb gekocht, gasschuif is even groot als een hele 21mm carb ). Gelijk wat geregeld dat we niet terug hoefden te lopen, dus wij met de auto terug naar station. Bleek dat de trein een half uur vertraging had, toen bij duivendrecht afscheid genomen van Daanje :'( . Maar niet getreurd, en was een chick-invasie om mij bezig te houden tijdens de 45 minuten (vertraaaaging). Niet echt veel gebeurd btw, mijn lul was toen al behoorlijk schraal.

Dat was het wel zo'n beetje, is wel retelang verhaal geworden.

PS. Volgende race ZEKER een digicam hebben

hmm ik heb die chick van alex wel op de foto,woensdag probeer ik ze online te hebben,en ook pic van da freez

Originally posted by VDM

Gelijk wat geregeld dat we niet terug hoefden te lopen, dus wij met de auto terug naar station.

Tsss je mag wel ff vermelden dat die rit je aangeboden werd door Stalkaarz-tours

btw: de sierra had wel koele sounds

Tim: had je onze mislukte burn-out nog gehoord toen jullie daaro op het hoekie stonden aan het eind van de eendenweg?

volgende x beter :|

Het was weer vetjes. Alleen is het zo ver voor ons. Verder hebben we nog 1.5 uur voor nix gelopen. Later dus met VDM en Daanje heen gelopen. Onderweg nog met bier gesmeten Daar ook veel dudes ontmoet. Al met al leuke dag. In Zwolle ben ik er ook weer.