Nog een verslagje, ff copy van list.
HOOOOOOOOOIIIIIIIIII!!!!!
Zow...ik ben ook weer terug.
Weer ff een verslagje...
10.00 verzamelen bij PU Almere...allemaal ff op de foto ik denk dat er een stuk of 30 man waren ofzo.
Met alle richting lelystad, de eerst problemen deden zich na enkele km's al voor, demper gebroken, luchtfilter verloren enz. Mja, dan maar zonder demper heh
Afijn, 30km verder kwamen we op het circuit, we kwamen met een hele groep het renners kwartier op, wat geloof ik niet echt (echt niet) op prijs gesteld werd, gelijk gekanker en allemaal oude vrouwtjes op fietsjes kwamen ons vertellen dat je hier niet mocht rijden ofzo
Toen de scooter maar ergens neer gezet en een beetje rond gaan lopen, met verschillende mensen staan praten enz.
De expi's waren al aan het racen toen wij aankwamen en daarna kwam de std. klasse, dat kende we onderhand wel, dus ff een patatje gehaald en 5 flesjes cola (HET WAS HOTTTT).
Op een gegeven moment kwam de topklasse, dat was wel weer leuk en sommige mensen hebben echt steeds pech valt me op.
Toen hebben we wat mensen gemeet, oa steven, wat forum gasten enzo. Toen ging die mafkees op die zip weer ff een stukkie rijden, al die gasten van Malossi, die Orhan en nog meer van dat soort people gelijk kijken en ammal vragen stellen
Toen kwam Joor ook nog ff langs om zich voor te stellen (oi!)
Ik bleef het erg heet vinden, dus weer ff wat te zuipen halen. Constant waren die klote expi's aan het rijden, toen eindelijk weer de scooters, ik heb echt geen id wie of wat er gewonnen heeft.
Daartna weer 5 expi's klasses waar ik best wel schijtziek van werd. Het was toen ong. 17.00 uuur ofzo toen eindelijk de topklasse kwam...gaaf! De A en de B zat bij elkaar omdat er maar 22 deelnemers waren. Vanmil er gelijk weer vanaf (we hadden die middag bij hem in de tent gestaan en met hem staan praten, aardige gozer!
Die Gé oid ging er echt hard vandoor en bleef de hele race op kop, die polini dewd kon hem echt niet komen halen. Hij won de race ook... 2e polini, 3e weet ik niet meer.
Toen weer naar huis, de helft van de mensen was al weg, omdat ze het wel gezien hadden maar ik wou blijven tot de topklasse.
Dus we gingen met een groepje van ong. 10man weer naar huis. Onderweg nog wat dempers en krukaslagers verloren, maar voor derest alles ok
Er was een zilvere runner (met al meer als 20K op teller) met een DR en een 17.5mm die op de terug weg keihard kapot liep...dat werd dus duwen, en ik was weer zo aardig om die gast helemaal naar Naarden te duwen
Nu eindelijk thuis...ga denk k slape, ben gebroken..
btw. We wouden van die stickers halen bij Malossi, ging die gozer helemaal moeilijk doen en we moesten er 5 piek voor neer leggen enz...steek die stickers dan maar in je reed sukkel!