JohnB said:De fabrizi 80cc kit is gewoon op 197 graden getimed de uitlaat poort.
De 70cc cilinder voor mina is op 200! graden getimed.
De Kits zijn gemaakt voor 19mm gebruik.
Cilinder moeten niet getuned worden , alleen even de poorten ontbramen
chezzmo said:mjah, ik heb zelf 21.5pk neergezet met fabrizi met pro race pijp. Binnenkort weer testen met DPR, heb goeie hoop om richting de 23pk te gaan
rieju-pim said:op wat voor bank als ik vragen mag?
Big B NRG said:Bron?
phantoompje said:kan ik van een simonini zon beetje het zelfde verwachten als van een fabrizi kwa prestaties en poorten en timing en toeren???
phantoompje said:kan iemand misschien poortmappen maken van de simonini en de fabrizi kitjes neerplanten hier. heeft iemand verder al wat meer info over deze cillinders? timing enzo?? wij zitten er namelijk aan te denken allebijde kitjes tehalen.
en wat voor pijp zou ik op de 80 cc simoni kunnen gebruiken. ik dacht zelfdat c20 en 21 wel zouden voldoen maar heb verder geen ervaring met 80 cc cillinders. en ik vroeg me af als ik deze cillindernaar bijv xsh of twins zou sturenenzij deze cillinders nog kunne tunen?
phantoompje said:ik snap niet echt wat het probleem is maargoed. even voor wat opheldering deze naam word gebruikt door 5 personen.
en koop dan ff een kitje?? oke de simonini kost niet zoveel maar de helft van dit forum gaat over fabrizi. 1200 euro. koop je even een kitje??
waar is dit forum anders voor.
maargoed volgens mij genoeg offtopic gezwam
phantoompje said:ik snap niet echt wat het probleem is maargoed. even voor wat opheldering deze naam word gebruikt door 5 personen.
en koop dan ff een kitje?? oke de simonini kost niet zoveel maar de helft van dit forum gaat over fabrizi. 1200 euro. koop je even een kitje??
waar is dit forum anders voor.
maargoed volgens mij genoeg offtopic gezwam