TuNiNg MeMbEr said:denk dat je het een beetje met fabrizi kan verglijken.
( beetje off tipick ) nou dan mag je mij wel eens gaan vertellen wie er hier zo gevreest is voor die 80cc fabrizi kitt? want die kitt is niet echt zo bijzonder vind k zelf.
heb nog nooit een 80cc fabrizi kit gezien die over de 22 - 23 pk @ A wiel kwam. ( beetje off topick )
chezzmo said:Heb je uberhaupt ooit een score van fabrizi gezien ?
chezzmo said:mjah, ik heb zelf 21.5pk neergezet met fabrizi met pro race pijp. Binnenkort weer testen met DPR, heb goeie hoop om richting de 23pk te gaan
JohnB said:De fabrizi 80cc kit is gewoon op 197 graden getimed de uitlaat poort.
De 70cc cilinder voor mina is op 200! graden getimed.
De Kits zijn gemaakt voor 19mm gebruik.
Cilinder moeten niet getuned worden , alleen even de poorten ontbramen
WillemJ said:Dus dat betekent hoogst waarschijnlijk, ovale poort met boostpoorten.
Das beetje jammer, maar goed zal op zich nog leuk zijn.
Jammer dat mijn replies worden geknipt gedeeltelijk, maar goed...
JohnB said:De fabrizi 80cc kit is gewoon op 197 graden getimed de uitlaat poort.
De 70cc cilinder voor mina is op 200! graden getimed.
De Kits zijn gemaakt voor 19mm gebruik.
Cilinder moeten niet getuned worden , alleen even de poorten ontbramen