simonini kit 80cc

JohnB said:
De fabrizi 80cc kit is gewoon op 197 graden getimed de uitlaat poort.
De 70cc cilinder voor mina is op 200! graden getimed.
De Kits zijn gemaakt voor 19mm gebruik.
Cilinder moeten niet getuned worden , alleen even de poorten ontbramen

Je had die uitlaatpoort van de fabrizi 80 van Remie eens moeten zien voor tuning. Daar is enorm veel aan te doen, vooral aan de vorm maar ook de timing (die lager was dan 197 gr).
Ik zal de poortmap eens zoeken.
Timing staat nu op 198 en ding draait nog maar 13000 @ topvermogen met verschillende uitlaten getest...
 
Big B NRG said:


Bron , Fabrizi kit die ik zelf in mn handen heb gehad en het bij behorende informatie blaadje. Als ik zin heb zal ik eens de foto's resizen en uppen.

@ Joel , Natuurlijk kan alles aangepast worden. Alleen zie ik liever eerst resultaten van een standaard kit. Niemand heeft zo'n kit goed afgestelt.

Ik zou m graag aanschaffen , maar 1000 eurootjes kan ik nu ff niet missen
 
phantoompje said:
kan iemand misschien poortmappen maken van de simonini en de fabrizi kitjes neerplanten hier. heeft iemand verder al wat meer info over deze cillinders? timing enzo?? wij zitten er namelijk aan te denken allebijde kitjes tehalen.
en wat voor pijp zou ik op de 80 cc simoni kunnen gebruiken. ik dacht zelfdat c20 en 21 wel zouden voldoen maar heb verder geen ervaring met 80 cc cillinders. en ik vroeg me af als ik deze cillindernaar bijv xsh of twins zou sturenenzij deze cillinders nog kunne tunen?


kan iemand mij misschien meer info geven over de kitjes want wil zo snel mogelijk meer over te weten komen. zit sterk aan te denken deze kitjes te kopen maar wil er eerst wat meer info over???
?
 
phantoompje: loopt niet zo te zeuren, je hoeft echt niet elke 4 uur te vragen of er iemand al iets meer weet want de kans daarop is vrij gering.
Als iemand iets weet en kwijt wil wordt dat heus wel gepost.
Volgende keer krijg je een warning.

En als je het echt zo graag wilt weten koop je toch een kitje.
 
ik snap niet echt wat het probleem is maargoed. even voor wat opheldering deze naam word gebruikt door 5 personen.

en koop dan ff een kitje?? oke de simonini kost niet zoveel maar de helft van dit forum gaat over fabrizi. 1200 euro. koop je even een kitje??
waar is dit forum anders voor.

maargoed volgens mij genoeg offtopic gezwam
 
phantoompje said:
ik snap niet echt wat het probleem is maargoed. even voor wat opheldering deze naam word gebruikt door 5 personen.

en koop dan ff een kitje?? oke de simonini kost niet zoveel maar de helft van dit forum gaat over fabrizi. 1200 euro. koop je even een kitje??
waar is dit forum anders voor.

maargoed volgens mij genoeg offtopic gezwam


het probleem is dat je niet moet denken maar moet doen.
de reden dat niemand er iets over weet is omdat ze allemaal denken zo als jou en geen risico durven te nemen.
DOE het gewoon, knallen zal het echt wel.
 
phantoompje said:
ik snap niet echt wat het probleem is maargoed. even voor wat opheldering deze naam word gebruikt door 5 personen.

en koop dan ff een kitje?? oke de simonini kost niet zoveel maar de helft van dit forum gaat over fabrizi. 1200 euro. koop je even een kitje??
waar is dit forum anders voor.

maargoed volgens mij genoeg offtopic gezwam

Wat zeur je nou? Als er niemand info heeft over de Simonini dat komt dat er ook niet. Is dat zo moeilijk te bedenken?

En waar denk je dat dit forum zou zijn als iedereen zoals jij denkt? Juist , helemaal nergens. Want dan koopt niemand wat en komt er ook nooit wat nieuws naar voren. Dus neem genoegen met de info die er is en stop met zeiken. Of koop lekker zelf gewoon wat
 
Back
Top