Show je eigen schroothoop #36

Status
Not open for further replies.
pffiew, in de vooravond samen met een maat ff de ori uitlaat
onder zun impreza gehongen voor de keuring...

ding maakt echt geen geluid dan, maar ben wel verlieft
en aangezien die te koop staat :love:

3,0 liter blok, nodige mods en zit nu @ +350 pk
 
quote waard! ziet er chique uit Lars , wat word de volgende mod? :P

HKS Kansai veerpootbrug besteld. Zal ik wel ff een mooie pic van zoeken. En hierna een andere power intake van Greddy Trust.

Daarna staat er een andere ECU en front pipes op het programma, en dan icm die Apexi boostcontroller die ik nog heb liggen, moeten er best wel een hoop pk's uit komen rollen. Daarna ws velgen ofzo :P

Edit;

Pics.

img86988rg9.jpg


Hier zie je ook de power intake van Trust (gele filters) met de daarbij behorende piping tot aan de turbo's. Die dus als eerstvolgend op mn lijstje staan.
 
Last edited:
Zitten er nou accelerometers op de veerpoten? Behoorlijk ziek vooronder. 8P

Volgens mij zijn dat EDFC's (electronic damping force controllers) van Tein, waarmee je dus electronisch je demping van je schokbrekers (ook van Tein) mee te regelen valt.
 
Zitten er nou accelerometers op de veerpoten? Behoorlijk ziek vooronder. 8P

Dat is de stugheid verstelling. Maar dan electrisch. Dus van binnen af, tijdens het rijden, te bedienen. Echt heel vet.

En dit is btw de R32 GTR van een collega skylineclub rijder. Alleen is hij een paar stappen verder dan ik :P
 
Net wat al gezegt word.. XSpower.prima low budget kit, verwacht er geen wonderen van.
Spruit bij voorbaat wegdonderen iig, of dit moet verbeterd zijn.
Turbo is gewoon goed, maar op de rest is nogal bespaard ^^

Als je btw gaat boosten, koop dan gewoon een civic oid zonder vtec.
D15 ofzo, leuk blok om op te boosten.
Maat van me had het op zn coupe, kon m net bijhouden met me vti onafgesteld.

Uiteindelijke cijfers ( wel afgesteld dus) met die kit waren geloof ik:
216PK
300nm

Weet het niet zeker.

Ik dacht juist omdat het een vtec was, wat ook werkt in de hoge toeren. Dat het i.c.m. een turbo nog veel lekkerder liep.

i.i.g. bedankt voor de uitleg.
 
Dat is de stugheid verstelling. Maar dan electrisch. Dus van binnen af, tijdens het rijden, te bedienen. Echt heel vet.

En dit is btw de R32 GTR van een collega skylineclub rijder. Alleen is hij een paar stappen verder dan ik :P

5honderd nogwat pk had ie toch? :W
Echt een mega ding dat.
 
Hoe heete die internet site ook alweer waar al die skyline's etz.. te koop stonden in Groot Britanie
 
Was zondag wel een leuk clubje bij elkaar @Time Attack, Lars... Ben achteraf niet meer teruggekomen @jullie jappenbakken, wij gingen een terrasje doen :)

Die zwarte Skyline liep behoorlijk :D
 
Ook nog goed staan te kwijlen bij JD Engineering... Een Mk. V GTI met 400pk is natuurlijk leuk, maar z'n nieuwe aanwinst spreekt me meer aan;

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v445/ErikT595/DF%20JD%20meeting%2020102007/IMG_1614-2.jpg[/ir]

Er stond ook nog een B5 RS4 Avant in zijn paddock, die wil ik hebben 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top