Show je eigen schroothoop #36

Status
Not open for further replies.
Van zulke dingen kan altijd gezeik komen :X

Volgens mij was het vassago? die had een 320i, die een maatje op een rotonde ergens tegen aan had geparkeerd :X
 
Mwa, van mij mag eigenlijk iedereen wel erin rijden (zolang ik de gene ken) Vriendin kan er ook niks aandoen, ze heeft het niet express gedaan. Kan gebeuren laten we maar zeggen. Het is ook niet mijn bedoeling om al haar centen te vangen.
 
Nou wel drama, al helemaal als het ''een vriendin'' is...
Ik ben niet zo van het lenen/uitlenen, ook al laat ik mijn vriendin wel rustig in mijn m3 rijden.. (als hij rijdt teminste :+)

Vandaag een setje bilstein achterschokbrekers gescoord (B8 sprint, origineel gruppe N) :W
 
M'n ma krijgt mn auto ook gewoon mee.

En een aantal vrienden van me mogen er wel in rijden, maar dan alleen omdat ik weet dat ze of kunnen rijden/ of voorzichtig doen.

Vriend van me heeft zaterdag op schiphol de hele zeikant van zn auto aan stront gereden op een paaltje:D die krijgt mn auto dus ook never nooit mee!:P
 
Mwa, van mij mag eigenlijk iedereen wel erin rijden (zolang ik de gene ken) Vriendin kan er ook niks aandoen, ze heeft het niet express gedaan. Kan gebeuren laten we maar zeggen. Het is ook niet mijn bedoeling om al haar centen te vangen.

Mwah ik snap je wel een beetje, mijn vriendin rijd ook in mijn auto soms, puur omdat ze zelf geen auto heeft, en die van haar ouders niet mag gebruiken, en ook zij moet het leren, maar ze is er heel voorzichtig mee, en ik moet hem altijd inparkeren :D dus het gaat prima
 
Pic hoe het eerst was?

voor:

DSC_0520.jpg



Na:

2zsa2y9.jpg



Nog lang niet af dus :P

Volgende mod is al besteld :W
 
Netjes zo Lars, zag hem gisteren nog staan @ Time Attack. Zelf nog bij jeroentje.nl geinformeerd voor een K Sport rem kitje (8 pots remklauw met een 356mm schijf) Alleen jammer dat de klauw oranje is, en dus totaal niet bij me auto pas!?
 
Echt een zeer nette bak Lars :) Moet je echt zuinig op zijn. Van de ene kant zou ik het zonde vinden om deze nog te "tunen" aangezien hij zo netjes is en wsl in waarde zal stijgen (?) Maar van de andere moet het ook vliegen he :W
 
Thnx allemaal!


Netjes zo Lars, zag hem gisteren nog staan @ Time Attack. Zelf nog bij jeroentje.nl geinformeerd voor een K Sport rem kitje (8 pots remklauw met een 356mm schijf) Alleen jammer dat de klauw oranje is, en dus totaal niet bij me auto pas!?


Ik kan je deze ook leveren, met eventueel andere kleuren.sowiezo rood, en volgens mij zelfs elke kleur die je zelf wilt. :) PM me anders ff. bespreken we wat ik voor je kan doen.
 
Voor de honda boy's:

Zijn er complete turbo kitjes te koop voor een vtec blok?

Er schijnt een 'universeel-honda' kit te zijn van XS Power. Dus wel speciaal voor honda, maar niet voor vtec 'only'. Of hier echt 'alle' onderdelen bij zitten betwijfel ik.
Vrij goedkoop, verwacht geen top kwaliteit. Heb er zelf geen ervaring mee. Ergens op een honda forum (weet niet welke) stond een heel goed verhaal hierover. Conclusie was dat het een redelijke kit was voor het geld wat je ervoor neerlegt.

Edit: Klik
 
Last edited:
Echt een zeer nette bak Lars :) Moet je echt zuinig op zijn. Van de ene kant zou ik het zonde vinden om deze nog te "tunen" aangezien hij zo netjes is en wsl in waarde zal stijgen (?) Maar van de andere moet het ook vliegen he :W
Heb ik ook ana gedacht. Maar kijk De enige stap vooruit zou voor mij nog de R34 GTR zijn. Mocht ik hier heel veel geld in hebben gestopt, kan ik het blokz o overtakelen, dus dat is gewoon geen obstakel meer. Mijn doel is tochw le om deze auto nog heel wat jaren te houden. Dus vliegen gaat ie 8) doelstelling is zeker nog steeds 500/600 +
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top