Show je eigen auto topic #74

Status
Not open for further replies.
Iemand ervaring met iets uit Amerika laten komen?
Ik heb wat gezien op Ebay en heb contact met diegene die het verkoopt. Echter wil het bedrijf geen 'gift' oid op het pakket zetten zodat de kans om onderschept te worden kleiner is.
Heeft iemand nog een idee hoe ik onder de BTW/invoerrechten uit kom?
 
Als gift aan laten geven maakt niets uit. Als je zo min mogelijk risico wilt laten lopen op invoerheffing dan niet met een koerier laten sturen, maar gewoon via de 'reguliere post'. Bij FEDEX, UPS, etc ben je verzekert van een heffing.
 
Heb tientallen pakketten via Fedex laten komen, heffing valt zat mee. Mits het bedrag binnen de perken blijft is het goed te doen. Onder de €50,- heb ik nog niets hoeven te betalen. Nihil staat dan vermeld op de factuur. Heb er momenteel weer 1 liggen van €40,- die hoort bij een bestelling van €400,- Goed te doen vind ik :)
 
Durf ik niet te zeggen waar precies maar we waren idd onderweg naar Utrecht.
Toen de SF meeting @ De Meern.

74 x 1000 posts :p :W

Toen ik alleen me 2 en 4 maar kon gebruiken 8P En jullie lekker doorkarren en ik met 150 @ 6000rpm :D
 
200€ per stuk!

:D, dacht ik dat Honda dure onderdelen had met 90 euro voor een wiellager.
Bij mij word het wel steeds erger/luider. Achja, ff kijken wanneer ik zin heb om het te fixen, en anders rij ik zo nog maar ff door. :p
 
Doosje uit Amerika (ook voor vriend van me) Nieuw gasstangstelsel en pulley!

[ir]http://cal-look.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/DSC00276-1024x768.jpg[/ir]
 
Jesse, was je hier veel geld mee kwijt aan invoer/btw etc?
Het bedrijf waar ik iets wil kopen stuurt de factuur via de mail. De douane kan dus geen waarde bepalen.
Het hele pakketje weegt misschien iets van 1,5Kg.
 
Om wat voor onderdelen gaat het? Het is toch ook zo dat ze steekproefgewijs pakketten open maken?
 
Je betaalt altijd 12,50 inklaringskosten en dan nog eventueel invoerrechten en btw. Ik was 120 eur kwijt op deze zending is totaal 900 dollar. Dus valt opzich mee. Het is ook hier niet te koop dus dat scheelt ook :p.

Factuur zat er ook niet bij maar ze moeten het aangeven op de douanepapieren.. Heb al veel uit USA gehaald en heb altijd moeten betalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top