Show je eigen auto topic #69

Status
Not open for further replies.
Trekhaak ook eindelijk op de pick up ideaal:p

P1030564.jpg

Combinatie, pick-up met bootje en een chick achter het stuur :7
 
Terrorpic :X

Lijkt in mijn ogen op slecht materiaal (verkeerd gegoten)?

Zo zie ik ze heel vaak in het 4x4 wereldje, klotedingen
ze knallen meestal door extreme piek krachten, zoals de koppeling spontaan laten knallen.

Het materiaal ziet er opzich goed uit, wel wat bros, maar dat komt door de scheur gok ik, de holle ruimte in het midden is voor smeervet.

informeer wellicht naar een nissan patrol kruisje, die gaan ook tot 800pk goed :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=H1-46uK8gxQ"]YouTube- nissan patrol turbo hill climb[/ame]
 
Last edited:
Terrorpic :X

2m5ytxe.jpg


2jeu2cg.jpg


Tot nu toe willen ze geen garantie geven, wat ik behoorlijk kwalijk vind....

Lijkt in mijn ogen op slecht materiaal (verkeerd gegoten)?

Is wel in 1 keer gebroken zo te zien.
Zal waarschijnlijk een smeedstuk of gietwerk zijn, als je iemand kent die hbo Werktuigbouw doet, of op de universiteit.
Die willen zoiets nog wel eens onderzoeken, kunnen ze zien waar de fout gezeten heeft.

Het is wel een overbelastingsbreuk, gietwerk en smeedstukken zijn vrij bros en kunnen dus slecht tegen klappen en stoten.
 
@egt dat is vanuit die eg4 gefilmd

*youtube*

Vanaf ongeveer 8 min zie je jou redelijk goed in beeld nog net voor die safetycar.

Thanx! :)
Jammer dat tie hem precies bij 1:50 knipt, daar kwam k er net voorbij geknalt hehe :)

EGT: Heb jij iets van een beker gekregen? Zie namelijk dat je 3e was bij de auto-x :+

Uhm.. Heb eigenlijk nix gekregen, maar ben d'r ook niet meer geweest.
Is ff informeren, waar heb je dat gezien?

Terrorpic :X

*plaatjes*

Tot nu toe willen ze geen garantie geven, wat ik behoorlijk kwalijk vind....

Lijkt in mijn ogen op slecht materiaal (verkeerd gegoten)?

Damn, aardig gek zeg...
 
@ EGT:

H22TCH said:
WINAARS Auto-X Japanse Autosport Festival 2010

STOCK klasse

1. Raymond van staveren, tijd : 0,3672
2. Jurgen Mulder, tijd : 0,371
3. Erik Groeneveld, tijd : 0,3834

MODIFIED klasse

1. Martin de Haar, tijd : 0,3699
2. Jeroen (GZ-NV-77, helaas geen achternaam) tijd : 0,3704
3. Sonny zonderachternaam, tijd : 0,3775

http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=41299&start=270


edit:

Die chick heeft je beker vast :+

[ir]http://img838.imageshack.us/img838/4503/img0494j.jpg[/ir]
 
Iemand bekend met video bewerking software?
Heb zondag wat filmpies geschoten op Assen maar de meeste zijn vrij lang, dus die moeten ff geëedit worden.

Heb hier wel 2 korte:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9DaVAqvum_o"]YouTube- JAF CCH Sessie 05-09-2010 Assen[/ame]


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-p0Aj0VWy3U"]YouTube- JAF CCH Sessie 05-09-2010 Assen[/ame]
 
Afgelopen zaterdag het ding op de testbank geknikkerd (naja, voor een tientje, mij best, hebben we een idee :p)
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/Turbo/UitdraaiLelystad2010.JPG[/ir]

Resultaat opzich is volgens mn verwachting (het is op de krukas), maar de vorm van die grafiek is bagger, of hij moet het langer volhouden, of eerder beginnen (liefst beide :+)
Eerder beginnen zal wel lukken met een wat minder gaar uitlaatspruitstuk wat vooral niet lekt.
Langer volhouden zal een kwestie van proberen worden, het viel me iig eergisteren op dat ie bij meer dan 5-55000 toeren van 0,9 bar terugzakt naar 0,7 terwijl de wastegate aansturing op het inlaatspruitstuk zit en ie het eerst wel goed deed.

Dus vandaag weer eens lekkende slangen gaan zoeken (met succes) en ben nu meteen maar begonnen om dr een iets grotere gasklep op te zetten (van een M20B23)
Als dat iets helpt duw ik dr wel een keer een M20B25 gasklep op en een wat groter gasmengstuk.

Wil eigenlijk wel eens kijken of ik dr een 220-230 krukaspk's en een 300-310nm uit kan persen met een relatief vlakke grafiek.
 
Auto lijkt qua windgeruis wel behoorlijk wat stiller te zijn met die hardtop, of lijkt dit zo?. Mijn vader heeft er recent andere klemmen voor de softtop opgezet (waren wat versleten) scheelde ook een hoop qua geluid @ autobaan
Ik had me gewoon in moeten schrijven voor circuitgebeuren @ jaf :p.
 
Ja hardtop is veel stiller dan een softtop, vooral op hoge snelheid scheelt het enorm.
Bij 200+ gaat de soft-top klapperen, met hard-top is hij nog relatief stil.

Sowieso schijnt het een modificatie te zijn geweest om, ook bij softtop gebruik, hardtop klemmen te gebruiken omdat hij dan beter sluit.

Gewoon mee doen volgende keer JAF idd, is leuk.

4X2 heb je geen Air-Fuel meting gedaan? Misschien volgt daar ook nog wat vreemds uit.. ?
 
Uitlaat lekt her en der, dus had weinig nut om die sonde dr in te steken :p
Daarom wil ik ook een ander spruitstuk bouwen dat ie iig tot 50cm na de turbo gasdicht is, dan heeft het een keer nut om dr een lambdasonde in te schroeven.
Komt die turbo hopelijk ook op een normale manier op gang, hij begint nu grofweg bij 3000 toeren te spoelen, begint bij 3500 op gang (0,4 bar ofzo) te komen en pas bij 4000-4500 zit ie op 1 bar.
Dat hoort allemaal iets van 1000 toeren eerder te gebeuren.
Met veel en op tijd schakelen heb je dr niet zo heel veel last van, maar toch, het moet beter kunnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top