Show je eigen auto topic #69

Status
Not open for further replies.
Toen ik je op assen sprak was er nog niks aan de hand, pas toen we terrein af gingen gebeurde dit (ben blij dat niet op het circuit gebeurd is met 200km/h)

hier kan je de reacties lezen: http://forum.s15oc.com/showthread.php?7608-mazworx-drive-shaft-broken

mooi genaaid dusx|


Op het moment dat je volle chap aan het geven was in het tunneltje onder het circuit ja! Dat was een paar keer goed hard wegburnen/rijden :+



edit:

Die reacties van Mazworx 8P, ze zeggen gewoon dat het je eigen schuld is... Terwijl het gewoon duidelijk een materiaalkwestie is, toch?
 
Last edited:
Ja, wat een service man.

Er is nooit 1 met problemen geweest met zo'n aandrijfas, en hun rijden er met die 800pk auto mee. Des te meer zou je juist denken dat het n productiefout is.
 
Toen ik je op assen sprak was er nog niks aan de hand, pas toen we terrein af gingen gebeurde dit (ben blij dat niet op het circuit gebeurd is met 200km/h)

hier kan je de reacties lezen: http://forum.s15oc.com/showthread.php?7608-mazworx-drive-shaft-broken

mooi genaaid dusx|

Sja, ze zetten je gewoon int zak. Mazworx naait je gewoon omdat je niet in de US woont. Hun kunnen geen rechtszaak of bezoek van je krijgen omdat je int buitenland woont. En ze nemen aan dat je toch wel een nieuwe aandrijfas van hun nodig hebt dus ze iets goedkoper aanbieden lost voor hun het probleem op.

Ik zou gewoon ff dat topic dat je geopend hebt aan hun tonen en het er vooral niet bij laten zitten.
 
Idd, ff mailtje sturen met een linkie erbij dat je het op diverse websites aankaart als hun geen betere service verlenen.
 
Iedereen heeft 't over metaalmoeheid, maar dat is toch net zo goed niet echt aan te tonen door foto's?
Een kerel heeft 't over een stuk wat er al geoxideerd uitziet, dus 't kan zijn dat 't al een andere keer met 'los gaan' deels ingescheurd is (door wheelhop, whatever dat mag zijn, waar ze 't over hebben).
Nu is 'ie geklapt bij een minder gekke actie.

Just guessin hoor, ik weet het er het zijne natuurlijk niet van.

Daarentegen natuurlijk ook wat Siep zegt: ze hebben er nog nooit eerder problemen mee gehad en er zullen genoeg gasten zijn die wel met vibraties of wheelhop te maken hebben gehad.

Zodoende érg matig van dat bedrijf je hierin niet tegemoet te komen (buiten nieuwe tegen kostprijs), maar het zal er vast deels mee te maken hebben dat je niet uit US komt, als Kevin zegt.

Oh, en 'bud' moet 'but' zijn. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top