Show je eigen auto topic #64

Status
Not open for further replies.
Niet te dicht bijkomen dan :p

Als je ernaast/erachter staat met je auto en hij draait stationair trilt je auto ook aan alle kanten :X
 
Volksforum, ergens heeullemaal onderin. Idd ook een 16v KR, van 1986 8) Ik zou m als ik jou was toch echt in de originele kleur over laten spuiten, als t nou geen originele GTI 16v was geweest was t een ander verhaal.
 
Heb niet meer zoveel te besteden als eerst toen ik nog bij mn ouders woonde.

En daarbij wil liever geen dure lak. Dan durf ik er straks niet meer mee te rijden.


Gewoon matzwart, En hele onderstel netjes maken/aanpassen. Dan kan je ook nog eens lekker hoeken op zandvoort :p


Ik vind zon kr trouwens leuker rijden dan een vr6. Lekker toeren janken.
En volgens mij houd ie een vr6 nog aardig bij ook.

Type 2 is ook een stuk lichter dan corrado.
 
Waarom laat je m niet gewoon de std. kleur. Dat kost helemaal niks. Lb dat ie een paar plekjes heeft..
 
Blijf het zonde vinden, zilveren 16V zie je niet zoveel, zeker niet in deze staat. Gewoon dikke wielen + een schroefset en rijden maar.
 
Als je niet zoveel budget heb moet je ook niet een superstrakke auto proberen te maken.
Zilver met deukjes en vliegroest is nog altijd mooier op een golf 2 dan mat zwart :X
 
matzwart ben je ook zo zat man... is echt fk lelijk gewoon (voor een auto)... vetvlekken/vinger/waterdruppels alles zie je erop.
 
2v9t8cg.jpg


Dat was het laatste wat ik er van zag :p. Volgens mij waren die kerels wel van plan om hem op te knappen.
 
Gister op Zandvoort

[ir]http://www.daikitana.com/extra/Streetpower2010/klDSC02038.JPG[/ir]

Dan stond ik heel erg dichtbij jou! Ik stond met de Accord bij de Type-R club. Zaterdagavond brak de startmotor van de NSX af... :( (opzich beter de avond ervoor dan op Zandvoort, had ik mooi voor lul gestaan daar :D)

Marco z'n gebakkie stond er ook sjiek bij!

De avond dat m'n startmotor afbrak:

4435089964_162c4b5225_o.jpg


M'n startmotor:

starter.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top