Show je eigen auto topic #64

Status
Not open for further replies.
Zo ook maar op de eerste pagina dan.
Binnenkort de voorbumper weer ff spuiten en hij is weer netjes.

bhk8t1.jpg


Edit: en nieuwe foto's maken :X
 
Pff, ben vorige week 1x op de fiets naar m'n werk gegaan, de tering hee.. Ik moet echt meer gaan fietsen, óf dat ding gewoon weg doen want me tong sleepte zowat over straat :+

Gvd heel de winter door die sneeuw en kou naar mn werk gefietst op racebandjes, haha. :#
Ben nu wel eindelijk ook eens begonnen aan mn rbw - geld voor een oto is alleen een 2e..
 
Mijn achterklep zoiezo niet, want die is nog punt gaaf. Deuren liever ook niet.


Er zitten wat plekjes op. En dat vind ik niet mooi. Rechterdeur heeft roest (oppervlakte)


Er waren zelfs al lui die mijn 16v logo wouden kopen, omdat ie nog zo netjes is haha.

vrt erin rammen !
 
Nope.. Een set bilstein shocks icm Buddyclub circuit veren. Met bumper erop past er nu noet eens een pak peuken onder ( Liggend 8P )
 
Auto's momenteel:+
07032010421.jpg


10032010430.jpg


16122009362.jpg


dswars2-1.jpg


E30 en E36 gaan uit elkaar, pick alleen de wielen nog zwart en nog keer 2 verse spiegels dan is die ook af.. Andere e30 nog het leer erin, ben ik nu aan't opknappen.
Dan beunhok nog naar de zin maken en dan ben ik tevree8)
 
Wat dacht de ANWB-dewd toen hij onder je motorkap keek? :D
Geen idee, hij mompelde wel iets over het al dan niet hebben van apk toen ik zei dat de handremkabels dood waren (die ik binnenkort een keer vervang als ik mn achterste subframe dr onderuit trek, anders kan ik dr toch niet bij)

Heb m maar een fooi gegeven omdat hij onder die auto kroop in de regen en ongetwijfeld een bult modder in zn gezicht heeft gehad :p

Hij zwaaide iig en zei houdoe toen ik weg reed, dus al te chagrijnig zal ie niet geweest zijn :p
 
Iemand hier die een winkel/sloop oid. weet waar ik een tweedehands velgen kan kopen?
Ik ben op zoek naar een 18 inch akuza velg 5x110
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top