Show je eigen auto topic #46

Status
Not open for further replies.
Wel leuke bak, die 300C, al vind ik hem in het zwart indrukwekkender... Zou het niet kunnen bedenken om zoiets aan te schaffen, terwijl ik een paar jaartjes ouder dan Joost ben :P
Rijd serieus koning... Ik heb vorig jaar in de Dodge-versie van het geheel gereden... wel lekker instapmodelletje... iets van 4 liter ofzo..

Ik zou er best 1 willen hebben hoor :D.


Joost... heb je je MILF & golden retriever er gratis bijgekregen??? :)
 
Denk dat ik toch wel een kanshebber ben voor goorste auto van de winter:

24122008002.jpg


24122008.jpg


24122008003.jpg


Kentekenplaat maar even schoongeveegd :D
 
e21 is wel behoorlijk:

hoving-croky01.jpg


op bepaalde plekken :P

Zijn de standaard plekken voor de e21. Zijn al een keer mensen aan het beunen geweest, maar dat is "hij moet door de apk" style gedaan. Dat ze gewoon een stuk blik over een rot stuk heen lassen 8P Later vandaag wel wat terror pics :+
 
Ik heb sinds dat ik m'n auto heb altijd al bij onbemande Shell Express getankt (lekker goedkoop). Nu schokte mijn auto dus vaak en viel uit zodra ik m'n koppeling indrukte. Sinds anderhalve week tank ik nu dus V-Power bij een bemande Shell en tot mijn verbazing: Nooit meer geschokt en valt dus ook niet meer uit.

Is die V-Power nou zo geweldig of is de goedkope euro95 nou zo'n troep?

Voor de kosten maakte het nu niet meer zo uit, maar als het weer een stuk duurder gaat worden, tank ik natuurlijk liever goedkoper.
 
Hey Martin

Heb jij toevallig spoorverbreders achter?

Moet ik ff voor je kijken, ben nu niet thuis. Ik heb eerlijk gezegd geen fucking clue :D Nooit naar gekeken..

@RobinL: Mijn auto is ook niet altijd blij als ik gewone diesel tank bij een onbemande pomp. Zeker niet omdat die van mij ook nog is gechipt is.. Ik tank meestal 3x bij een onbemande en daarna 1x BP Ultimate / Shell V-Power. Ga er maar vanuit dat die benzine die jij bij die pomp eruit haalt wat schraler is dan gewone 95 :) Ik merk het verschil tussen diesel bij een gewone pomp en zo'n TanGo ding in ieder geval wel.
 
Ik zal eens aan me vader vragen hoe het zit met de brandstoffen.
Hij werkt bij Avia nederland en hij weet precies waar en welk product heen gaat van alle tankstations.:)
Hij zal dan ook wel kunnen verklaren waarom het zo'n verschil kan geven;)

Btw Arne, jij werkt toch bij Esso ofzo?;)
 
Ik zal eens aan me vader vragen hoe het zit met de brandstoffen.
Hij werkt bij Avia nederland en hij weet precies waar en welk product heen gaat van alle tankstations.:)
Hij zal dan ook wel kunnen verklaren waarom het zo'n verschil kan geven;)

Btw Arne, jij werkt toch bij Esso ofzo?;)

Bij Texaco. Bij het beladen van de wagens gaat er in de premium fuel compartimenten wat extra additieven, verder niks.
 
Ik heb ook al veel klanten meegemaakt met gezeik van witte pompen.

Lekker goedkoop tanken, alleen na een tijdje zitten je injectoren verstopt....
 
Ik tank altijd bij de Shell, gewoon V-power
Bij me vriendin ook altijd v-power. (mini)

Moet zeggen dat ik het verschil erg goed merk vergeleken met normale 95.
 
Ik heb even jullie mening nodig, ik ga morgen mijn wielen wegbrengen maar ben er nog niet helemaal overuit hoe

Zo
wheels-19.jpg


Of zoals die, als iemand het hart donker zou kunnen shoppen zou heel fijn zijn:)
2q9dz5e.jpg

[ir]http://i35.tinypic.com/4tnb5f.jpg[/ir]
[ir]http://i39.tinypic.com/2q2mg51.jpg[/ir]
 
Absoluut niet donker aangezien de kleur van de auto zelf ook donker is. Op een witte e92 m3 staat het wel goed maar dat is natuurlijk een slechte referentie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top