Show je eigen auto topic #46

Status
Not open for further replies.
Gister bij Overhaulin :+ hadden ze een turbo op zo'n 5,7 Hemi blok geschroefd. Ging wel aardig ziek :W

Verder gewoon hele nette auto Joost. Als ik je nog een keer bij EUR uit zie stappen, dan buig ik wel voor je :D
 
Gister bij Overhaulin :+ hadden ze een turbo op zo'n 5,7 Hemi blok geschroefd. Ging wel aardig ziek :W

Verder gewoon hele nette auto Joost. Als ik je nog een keer bij EUR uit zie stappen, dan buig ik wel voor je :D

Haha dan moet je z'n portier voor hem openen :D

Was trouwens een Dodge Magnum met 300C front :P, maar zijn toch gewoon dezelfde auto's qua carroserie
 
Gister bij Overhaulin :+ hadden ze een turbo op zo'n 5,7 Hemi blok geschroefd. Ging wel aardig ziek :W

Verder gewoon hele nette auto Joost. Als ik je nog een keer bij EUR uit zie stappen, dan buig ik wel voor je :D

Hmm vet, heb ik gemist :) Ff zien of ik dat ergens terug kan kijken.
Iemand een linkje oid?
Bij de eur, let dan op het dek tegenover de HES, daar heb ik een kaart voor :7
 
Gister bij Overhaulin :+ hadden ze een turbo op zo'n 5,7 Hemi blok geschroefd. Ging wel aardig ziek :W

Verder gewoon hele nette auto Joost. Als ik je nog een keer bij EUR uit zie stappen, dan buig ik wel voor je :D
compressor :|
 
Haha dan moet je z'n portier voor hem openen :D

Was trouwens een Dodge Magnum met 300C front :P, maar zijn toch gewoon dezelfde auto's qua carroserie

Ja die auto had ik ook gezien. Vet ziek dat zo'n kill van 16 (of was het 18? Ik meen me te herrineren 16) even zijn 300C front van zijn auto beschikbaar stelt. Die 300C van hem was echt gruwelijk dik. Als iemand een link naar die aflevering oid. heeft, posten!
 
Ja die auto had ik ook gezien. Vet ziek dat zo'n kill van 16 (of was het 18? Ik meen me te herrineren 16) even zijn 300C front van zijn auto beschikbaar stelt. Die 300C van hem was echt gruwelijk dik. Als iemand een link naar die aflevering oid. heeft, posten!

Ja die was echt mega dik geworden! wat een wielen:W
 
2s8ihky.jpg


Picca uit de archieven :7

lelijke actie ook dit

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=orZ9ncZbmME[/ame]
 
Ja die auto had ik ook gezien. Vet ziek dat zo'n kill van 16 (of was het 18? Ik meen me te herrineren 16) even zijn 300C front van zijn auto beschikbaar stelt. Die 300C van hem was echt gruwelijk dik. Als iemand een link naar die aflevering oid. heeft, posten!

vandaag nog naar zitten kijken, was een jonge van 16 die zijn 300c voorkant wel wou ruilen tegen de magnum DUH vin Foose ideeén meestal geweldig, maar dit sloeg nergens op... komt denks doordat ik die 300c gril gewoon helemaal nix vind... beetje te blingend... aan andere kant, die jonge zijn auto was idd vet geworden..
 
foto1.jpg


Bwoaaaaaaaaaaaaaaaap :+

Na de winter velgen even uitelkaar, dan worden ze even netjes gemaakt.

Denk dat ik het hart paar tinten donkerder laat maken dan rand.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top