This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic #46

Status
Not open for further replies.

(bescheiden) Gechipte 1.9TDI 81kw Sport.. Zit nu op 138pk / 285nm. Vlot zat voor het gewicht v/d auto Benzine is niet interessant voor mij, rij ongeveer 30k p/jaar.. Ben wel aan het zoeken naar een appartement dichter bij m'n werk, dan gaat er wel een leuke benzine auto komen Misschien wel een echte Cupra van dit model Ibiza, auto bevalt zeer goed.
Enige wat nog op m'n verlanglijstje voor deze staat zijn de zwarte Cupra koplampen, ik houd 'm wel logoloos maar vind 'm in Cupra uitvoering+verlaging+17" velgen gewoon erg mooi
 
Ben vandaag tot de ontdekking gekomen dat mijn e21 origineel reseda green is geweest ipv wit.

Wat zeggen jullie ervan ? Ding weer wit of in de originele lichtgroen metallic kleur
Vind dat, samen met kashmir, 1 vd mooiste originele kleuren voor een E21.
En je hebt nog eoa grijs/groene variant, maar daar weet ik zo de naam niet van.
 
Dat blok schreeuwt om een compressor :#.
Hier in Maastricht rijdt een taxibedrijf met diezelfde kleur 300C's
 
Dat blok schreeuwt om een compressor :#.
Hier in Maastricht rijdt een taxibedrijf met diezelfde kleur 300C's

Blokje blijft lekker zo Rijdt prima Bij normaal rijden lekker stil, als je een constante snelheid rijdt loopt ie op 4 cilinders. Bij wat meer gas hoor je hem wel, maar maakt geen herrie o.i.d.
Heb btw nooit echt het idee dat het hard gaat :? Zal ook wel door de automaat komen.

8) Dikke bak hoor Joost.

5.7 Hemi, niet normaal man

Thanx
 

Ja in zo'n grote auto icm automaat lijkt het idd allemaal wat soepeler te gaan zegmaar, alles goed geisoleerd nauwelijks motorgeluid ed
 
Wel leuke bak, die 300C, al vind ik hem in het zwart indrukwekkender... Zou het niet kunnen bedenken om zoiets aan te schaffen, terwijl ik een paar jaartjes ouder dan Joost ben
 
Status
Not open for further replies.