Show je eigen auto topic #45

Status
Not open for further replies.
haha bmw e30 vind ik ook wel wat..

alleen interieur dasboard wil ik anders hebben. maar voor ik daar aan denk eerst maar eens kijken of het door gaat!
 
Zow van de week maar ff een verse waterpomp aan geschaft voor de vr6, koeling loopt niet helemaal lekker, hoop dat de pomp t oplost anders ga ik gewoon deel voor deel het kvs systeem vervangen.

Heb nu ook uitgezocht wat ik qua koppeling ga doen, wordt er eentje die veel wordt aangeboden op ebay, goed tot 380 pk en 480 nm ong.

Bij de kit zit een vliegwiel van 4.2 kg.

Was eerst van plan deze koppeling set los te halen, en t vliegwiel hier in Nl, maar dat is ruim 100 euro duurder, zonde van t geld dus:)

a21c_1.JPG
 
nu.nl said:
Meer getankt ondanks hoge prijs
Uitgegeven: 25 december 2008 08:16
Laatst gewijzigd: 25 december 2008 09:04
AMSTERDAM - De hoge prijzen van benzine en diesel in de eerste drie kwartalen van dit jaar hebben er niet voor gezorgd dat mensen minder brandstof zijn gaan verbruiken. Integendeel, er werd zelfs iets meer getankt dan in dezelfde periode het jaar ervoor.

Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

In de eerste negen maanden van dit jaar werd er in totaal 10,2 miljard liter getankt, tegenover 10,1 miljard een jaar eerder. Dat is een stijging van 0,9 procent. Die stijging komt volledig op het conto van diesel, want benzine werd juist minder getankt.

:)
 
ik tank hier diesel voor 81 cent en benzine voor 1,03 volgens mij ( 98 is 1,07)

Moet er wel bij zeggen dat ik dit in Belgie tank :+ is voor mij toch maar 2 km rijden :)
 
Ja en ik weet nog dat men zei, "Ja alles is zo duur door de hoge benzineprijzen"

Gaan de benzine prijzen naar beneden, MAAR DE REST NIET.

Overal word je gewoon in de * genaaid.
 
@ robinsr50 zijn leuke dikke bakken een maat van heeft er ook 1 zelfde type denk ik...

Cherry bomb pijpen eronder en gaan8)

En voor de verandering niet verlagen maar ophogen die meuq8)
voor moet dan nog hea;)
433465323_6_Cgp9.jpeg
 
Echt afschuwlijk, die Chevy-meuk... En van ophogen gaan ze nog beroerder rijden denk ik?

Economisch gezien is het balen als de producenten van dit soort spul failliet gaan... maar qua auto's kan het niet snel genoeg gebeurd zijn wat mij betreft :D

Hier ga ik commentaar op krijgen...
 
T ziet er leuk uit, t rijd alleen belaberd

5.7 liter slurpende v8, mag je in je handen klappen als je 1/4 haalt, en maar 200 pk:+
 
Dat weet ik zeker;)
Tja dat ophogen vind ik ook niets hoor;)
Maar wanneer er hier langs de straat een USA V8 brult lopen de rillingen over m'n rug hoor;)
Toch wel het mooiste geluid wat er uit een standaard auto komt!
Dus jij wordt hier niet warm of koud van:P?
Zelfde chevy btw alleen nog helemaal laag.

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=afgTvAxTVp0"]YouTube - Bmw E21 323i Chevrolet pick up V8 driften sneeuwpret in putten[/ame]

Jullie hebben ook nergens feeling voor, ik zal wel een lompe boer wezen dan:+
 
Mijn pa heeft altijd van die verhalen. Zo van: ja vroeger toen ging ik gewoon in de mustang op stap. Die parkeerde je dan gewoon voor de kroeg midden op straat. Zuipen en dan weer naar huis rijden. Dat mocht toen.


Mooie tijden.
 
Ik kan er gewoon met mn kop niet bij dat die amerikanen maar zo weinig vermogen uit die blokken haalden/halen. En dan heb je overal op internet die figuren die zweren bij een v8 en alle ander blokken zijn kut. Dus ik ben me d'r in verloop van tijd een beetje aan gaan ergeren:+
 
Ja die figuren zijn er altijd.. Maar mij zie je ook echt nog wel een keer een oude amerikaan restaureren:) Dan wel wel een dik blok (ja dat kost enorm veel geld;) )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top