Show je eigen auto topic #45

Status
Not open for further replies.
Dank u :)

Heb zin om flink los te gaan met de BMW. Wil de auto in deze vakantie strippen en een groot deel van de roest fixen. De afbraak/opbouw van deze auto gaat heel wat beter georganiseerd worden dan met de Golf1. Bedoeling is om de auto in een jaar grotendeels weer opgebouwd te hebben.

Dik ! Die Golf had je zelf toch ook gespoten ofwat?

Motorruimte en interieur heb ik zelf gespoten. Buitenkant is nog grotendeels originele lak.

Golf_22_2_2007_3.jpg


Motorruimte4.jpg
 

Damn wat een f*cking vette bak. Wil er zelf ook ooit een kopen... Maarjah, ik heb momenteel andere prioriteiten.
 
Gaat lekker hier Bitches! Lieuwe ben heel erg benieuwd wat het word met de E21:)
Ook ik ben jarig geweest en het is bijna kerst dusja8)
spaghettisebring.jpg


Nog ff lekker polijsten igg op gewoon zilver.. heb btw een complete pijp van voor tot achter8) icm met de achterdemper word dat hells gok ik zo

Ook een originele BMW carterplaat beschermer op de kop kunnen tikken8)
Carterbeschermplaat.jpg


Ramen eruit, voorbumper gepast.
Zonderramen.jpg


Gaat lekker igg. To do, Banden bestellen wielen klaar maken, passen, verlaging uitmeten, dempers en veren bestellen, wielkasten rollen. En dan verder klaar maken voor de spuiter8)
Snel gezegd maar genoeg werk nog allemaal..
 
Ow, jammer. Neuh, Xtremebikez is nooit mijn thuis geweest, en op OSS gaat 't de hele tijd over kentekenplaten. Daar heb ik niet zoveel mee. Hoe staat 't met de GSX?

Die staat lekker onder een doek in de schuur, veel te koud. Binnenkort eens kijken of ik de tank netjes kan maken. Dan nog bougies en luchtfilter vervangen (mocht je een luchtfilter element voor een GS650 tegenkomen hou ik me aanbevolen) en dan rijden in de lente.

Oh ja, en motorkledij kopen :P
 
Jelle,

stuur hem even een mail; motorfreak apenstaartje zmvc.nl

Hij heeft erg veel luchtfilters liggen voor weinig. Grote kans dat hij wat heeft voor je.
 
Ik wist niet presies waar ik het neer moet zetten dus dan maar hier ! ;)

misschien word dit mijn eerste auto.

chevy c1500 v8 5.7 liter 180/200pk automaat verbruik 1:8

Hij is nu nog van me broer maar omdat hij hem weg wil doen en ik het best een leuke auto vind neem ik heb waarschijnlijk over. (eigenlijk past een wat nieuwere en sportievere auto beter bij me) maar dit is weer eens wat anders

auto verkeerd in perfecte staat ! en veel laadruimte :W

het hangt alleen nog even af van de verzekering wat dat gaat kosten wegenbelasting is 35euro per maand dus dat valt mee.

helaas geen foto nog :(

jullie moeten het doen met een filmpje :* sorry

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4X9lYZRtZWs"]YouTube - burnout nieuwegein[/ame]
 
gave auto.
veel vetter dan een bmw ofzo.
verbruik is nog wel te doen als de prijzen niet heel veel stijgen anders een g3 installatie er in gooien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top