Hij komt na je luchtfilter. Het ideaals is om hem zo dicht mogelijk bij de cilinder te plaatsen. Bij mij zit hij 1 cm voor het gasklephuis.
In de racerij plaatsen ze in elk inlaattraject 1 cycloon
Ok maar daar zitten ze na het gasklephuis neem ik aan dan? Want ook de gasklep zal de werveling onderbreken neem ik aan?
Met visdraad er achter langs ''snijden''. Misschien dat je dat al wist, maar toch
De cyclone met inbouw en toevoegingen kost €230 (advies). Dit heb je er nog binnen een jaar uit. De olietoevoeging gaat net zolang mee als je olie, welke overigens ook veel langer meegaat dan normaal door de toevoeging (volgens de leverancier 5 jaar..). De brandstoftoevoeging is goed voor 15.000km. Wat die los kost weet ik niet
Lees de meningen maar eens, voor de T(DI) rijders onder ons, je turbo komt veel eerder in (500 toeren eerder), dus veel sneller koppel!
Dat is niet echt gezond voor je bigend inderdaad. Overigens zijn er genoeg auto's waarmee je probleemloos in de 5 50/60 kunt rijden met 1500rpm oid. Gaat perfect zolang je niet wilt accelereren.