Show je eigen auto topic #44

Status
Not open for further replies.
Hij komt na je luchtfilter. Het ideaals is om hem zo dicht mogelijk bij de cilinder te plaatsen. Bij mij zit hij 1 cm voor het gasklephuis.

In de racerij plaatsen ze in elk inlaattraject 1 cycloon:)

Ok maar daar zitten ze na het gasklephuis neem ik aan dan? Want ook de gasklep zal de werveling onderbreken neem ik aan?
 
Iemand een site waar ik snel spacers kan bestellen?

10 mm is teveel, en helemaal geen spacer is weer net te weinig :p.
 
Dat weet ik.

Ben blij dat me punto niet meer lekt. Bleek dat ik teveel kvs erin heb gedaan, en dat via een overdruk ventiel er weer uit is gekomen.

Vandaag bumpers en spul opgehaald bij de spuiter.

Tankklepje zit erop, en roest is ook weg gewerkt. Staat hem weer goed :W.

Maandag avond of dinsdag overdag doe ik de bumpers eronder.

Velgen zitten er ook al onder, en dat staat hem ook lekker :).
 
Ok maar daar zitten ze na het gasklephuis neem ik aan dan? Want ook de gasklep zal de werveling onderbreken neem ik aan?

Als dat kan moet je dat zeker doen, bij mij was het niet mogelijk. Volgens de inbouwer zou dit echter maximaal 10% minder resultaat geven:).

Er zijn er die er meerdere plaatsen, bijvoorbeeld 1 voor de intercooler, en 1 erna.
 
Hier driftte toch ook iemand? Leuk voorbeeldje...8):
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=rs-jAImScms"]YouTube - Ken Block Gymkhana Practice[/ame]
 
Ik denk dat ie gepost gaat worden in elk forumdeel, in alle 1000 subtopics daarvan.:p

Maar heb 'm nu z'n 15 keer bekeken, maar blijft vet.
Ook de andere filmpjes op z'n eigen website zijn zeer de moeite waard.
 
Vet filmpje (komt net binnen vallen)...

Met visdraad er achter langs ''snijden''. Misschien dat je dat al wist, maar toch :p

Eerst lijm eronder warm maken met een fohn...

De cyclone met inbouw en toevoegingen kost €230 (advies). Dit heb je er nog binnen een jaar uit. De olietoevoeging gaat net zolang mee als je olie, welke overigens ook veel langer meegaat dan normaal door de toevoeging (volgens de leverancier 5 jaar..). De brandstoftoevoeging is goed voor 15.000km. Wat die los kost weet ik niet;)

Lees de meningen maar eens, voor de T(DI) rijders onder ons, je turbo komt veel eerder in (500 toeren eerder), dus veel sneller koppel!

TDI-rijder meldt zich :+

Dat is niet echt gezond voor je bigend inderdaad. Overigens zijn er genoeg auto's waarmee je probleemloos in de 5 50/60 kunt rijden met 1500rpm oid. Gaat perfect zolang je niet wilt accelereren :D.

Ik kan gewoon acc. met 60 km/u in z'n 5 hoor :p
 
Ff geduld :p die is die hoop dure spulle eerst nog aant inbouwen zodat hij nog vetter wordt !

ben zkr ook benieuwd!
 
50 in 5, dat vindt mijn 2.4 ook niet echt leuk :p Om door de te blijven rollen gaat het wel, accelereren ga ik toch liever terug naar 4. Maarja, in 5 draait ie 1200rpm ofzo bij 50km/u, das misschien een beetje weinig :+

In z'n drie is het trouwens veel leuker zodra je weer gas kan geven :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top