Show je eigen auto topic #44

Status
Not open for further replies.
Hij komt na je luchtfilter. Het ideaals is om hem zo dicht mogelijk bij de cilinder te plaatsen. Bij mij zit hij 1 cm voor het gasklephuis.

In de racerij plaatsen ze in elk inlaattraject 1 cycloon:)
 
Thx

@ 5th tom, oude grap :p ben het al gewoon hehe

En jaaaaa je vindt de clio RS ook mooi 8)

Ik ben iig enorm tevreden, nooit Renault-fan (zelfs niet van fr wagens) geweest, tot ik op slag verliefd werd op deze kar vorige zomer, dus er maar eentje gekocht en samengesteld naar m'n zin :D
 
@ac'88:
Fantastisch goed, sublieme wegligging, en toerengeile atmo motor (de sound werkt echt verslavend..).

Heb al met een hoop hot hatches kunnen vergelijken en testen en geen enkele biedt me evenveel rijplezier. Ik praat dan over honda type-r, MCS, polo gti, enz. Ik wou ook echt een NA omdat dat imo nog "puurder" is.

Ik vind hem ook gewoon netjes (de xenon, front splitter, uitlaatjes, ..), de enige die in dit segment kan tippen aan de looks imho is een MCS JCW :).

Verder zijn de remmen ook fantastisch (std zitten er brembo's op.. dezelfde als op de mégane RS trouwens dus ruim marge :)).

De zetels zitten super goed en bieden goede zijdelingse steun.. De "mechaniek" van de auto.. eens je er één mee bent geworden wil je gewoon niet meer stoppen met rijden hehe. De afwerking was ik ook positief van verbaasd (voorheen met duitse auto's gereden Golf V sportline, 2005 Polo sportline etc), alleen is de middenconsole wel saai.. dus puur kwa uitzicht mocht het interieur mss wel wat spannender, das dan ook het enige wat ik kan bedenken dat minder is :)

Leuk ook: als de motor nog volledig koud is, houdt ie in, als je olietemp nog niet goed is, grijpt de toerentalbegrenzer vroeger in, leuk staaltje techniek, zo kun je hem ook niet afraggen :)
 
aaah netjes man. Ik vind de megane RS en clio RS ook gewoon mega! Heb er ook een tijdje naar zitten kijken, maar benzine icm veel kilometers is niet echt handig. Enige wat je er nog aan kan doen is die Recaro's erin zetten, die zijn echt :~! Zal wel wat kosten zeker :p
 
aaah netjes man. Ik vind de megane RS en clio RS ook gewoon mega! Heb er ook een tijdje naar zitten kijken, maar benzine icm veel kilometers is niet echt handig. Enige wat je er nog aan kan doen is die Recaro's erin zetten, die zijn echt :~! Zal wel wat kosten zeker :p

Hehe, ze staan mooi en zijn ideaal voor circuit gebruik, maar ik gebruik 'm als daily, en ga meestal minstens 1x per jaar op reis, en dan ben je blij dat je in deze sportzetels zit, die tegelijk nog comfort bieden, volgens mij gaan die recaro's (zeer hard) na 1000km aan een stuk vervelen ;)
 
Leuk van dat inhouden!
Zoland dat storing vrij is, is het echt mooi idd:)

Tering ook mooie foto's!

Moet als mij E30 zeker een x iemand vinden dat dat wilt doen voor mij!
 
me civic uit '94 was ook begrensd onder een bepaalde temp.






















De eerste minuut fzo. Dan deed vtec het nog niet, kan je dus wel -->redline.

Fuckin' useless :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top