Show je eigen auto topic # 35

Status
Not open for further replies.
Net wat wazigs in Scheveningen (was overigens druk). Ik rij in de auto vlakbij de tramhalte voor de Pathe bios... daar zit ergens een zebra. Heel de rij stond vast en rolde af en toe eens door.. dus we konden weer een stuk.. ik rollen in z'n een.. gaat zo'n haagse marrokaanse turkiaanse tienermoeder voor m'n auto over proberen te steken.. terwijl de zebra stukkie verder op is.. dus ik rol door om aan te sluiten bij m'n voorgangers zodat ze op de kruising achter me niet alles blokkeren... gaat dat wijf staan schreeuwen.. dr marrokkkkk aanse turkiaanse vriendje uit z'n pan.. maar mijn raam stond open.. tuft dat wijf zo bovenop me dashboard.. ik probeer iets van een discussie aan te gaan.. tienervader helemaal uit z'n panty... komen dr twee van die kk turkies langslopen die zich er mee gaan bemoeien.. "ja doorrijden gammela gammela" ik zo wtf waar bemoei jij je mee :D

Was met m'n vriendin en moest me inhouden van dr... stond ook helemaal vol daar met aapjes dus ben maar braaf blijven zitten... maar wat een raar volk joh.. vinden ze het gek dat ze zo'n naam krijgen die lui.... als ik op de boulevard daar zomaar uit het niets over steek begint ook iedereen te flippen en mevrouw denkt het wel ff kunnen te maken... maargoed.. bevestigd de vooroordelen maar weer is..

Goed dat je dan kunt inhouden. Gister is mij ongeveer hetzelfde gebeurt in Roermond. Kwam aanrijden met een maat van me, gaat een jongen met zn vriendin gewoon oversteken waardoor ik moest gaan stoppen. Ik toeteren, begint die kerel wat praatjes te maken. Toen zijn ik en mn maat uitgestapt en heb ik die kerel een klap op zn oog gegeven. Vriendinnetje helemaal in paniek en janken...had die ezel maar 2x moeten nadenken.
 
Goed dat je dan kunt inhouden. Gister is mij ongeveer hetzelfde gebeurt in Roermond. Kwam aanrijden met een maat van me, gaat een jongen met zn vriendin gewoon oversteken waardoor ik moest gaan stoppen. Ik toeteren, begint die kerel wat praatjes te maken. Toen zijn ik en mn maat uitgestapt en heb ik die kerel een klap op zn oog gegeven. Vriendinnetje helemaal in paniek en janken...had die ezel maar 2x moeten nadenken.

:winner:
 
5.jpg


Een deze weken chippen + downpipe en spoelen 8)
 
Ghehe ik ken het.. tante heeft ook hondjes.. gelukkig wel altijd netjes hoezen/laken over de bank.. maargoed.. fan ben ik er niet van. Ben benieuwd als ie netjes geputzt ist naar foto's!
 
5.jpg


Een deze weken chippen + downpipe en spoelen 8)

koning:W



De golf heb sinds vanmiddag ook vaag kuurtje, was weekendje weg met klasgenoten 400km gereden.

Komen we bij mn wijk aangereden ik rem ff af, drna vet rare trilling :? In mn blok oid leek het wel, ff aan de kant gezet aan gekeken. Verder niets raars maar mn temperatuur liep wel omhoog naar de 100 graden. Als ik rijd gaat ie weer terug naar de 90.

Anyway! kDat klopt dus niet, vd week nog kijken of ik m beter/ goed moet ontluchten, misschien zit er toch nog ergens een luchtbel die nu dus goed in de weg zit.
 
Weer vorderingen met de Dodge -:-
Veel werk kunnen doen in een paar vrije dagen afgelopen week, fuck Koninginnedag, lang leven hobbiën!

4" Suspension lift
3" Bodylift
37" Hummer banden
Nieuwe velgen
Nieuwe gasgevulde schokdempers
Nieuwe stuurstang
Interieur opgelapt
etc..
etc..

En zo staat ie er momenteel bij, volgende week de laadbak monteren...
2vdmrzb.jpg


**edit** mega op de 1ste pagina :p

:winner:

yeah!!! hoe duur zijn die hummerbandjes? en zijn er ook grovere versie's te krijgen? ik zoek nog wat rubber voor onder een patrol
eerste keuze is sirocco, maar prijzig.
sirocco%20006_edited.jpg


verder lekker kunnen kloten op deze dag van rust en vrede
2008_05040082-border.jpg

dscf0063-border.jpg

dscf0069-border.jpg

dscf0155-border.jpg

dscf0232-border.jpg

dscf0246-border.jpg

dscf0546-border.jpg

dscf0553-border.jpg

dscf0577-border.jpg

dscf0614-border.jpg

dscf1056-border.jpg

dscf1100-border.jpg

dscf1124-border.jpg

en een leuk afsluitertje
dscf1082-border.jpg

laikrr1mllnqe5enaaws.jpg
 
Mijn broer heeft een keer in een file ruzie gehad me een paar marokaantjes.
Hij liet hun er niet tussen ofzo, zijn ze door gereden over de vluchtstrook en toen stonden ze opeens naast z'n auto. Me broer deed de deuren op slot zodat ze er niet in konden, waarna ze een deuk in de auto trapten:(
 
Mijn broer heeft een keer in een file ruzie gehad me een paar marokaantjes.
Hij liet hun er niet tussen ofzo, zijn ze door gereden over de vluchtstrook en toen stonden ze opeens naast z'n auto. Me broer deed de deuren op slot zodat ze er niet in konden, waarna ze een deuk in de auto trapten:(

uitstappen en even ergens mee bewerken denk ik zo

en dan afvragen waar die vooroordelen vandaan komen ?
 
Ik een grote ratel..



Haalde een keer een paar marrokks in, ze reden 20 waar je 50 mocht.. dus ik inhalen. Komen ze kleven enzo... En daarna denk ik.. laat ze maar inhalen... Wouden ze me van de weg drukken etc... afsnijden.. ben hem maar gesmeerd... op de snelweg konden ze me niet bijhouden en en in de bochten ook niet.


Maar waren echt 2 dikke grote negers.. nou dan bedenk ik me wel 2x als ik er alleen in zit.
 
Ik een grote ratel..



Haalde een keer een paar marrokks in, ze reden 20 waar je 50 mocht.. dus ik inhalen. Komen ze kleven enzo... En daarna denk ik.. laat ze maar inhalen... Wouden ze me van de weg drukken etc... afsnijden.. ben hem maar gesmeerd... op de snelweg konden ze me niet bijhouden en en in de bochten ook niet.


Maar waren echt 2 dikke grote negers.. nou dan bedenk ik me wel 2x als ik er alleen in zit.



:p
 
valt onder de naam alloctonen ..

Hier in rotterdam is het ook zo erg..

Van de week naar kermis in rotterdam geweest allemaal van die turken in die afgetrapte golf 4jes.. paar keer bijna aangereden door die mongolen.. en tis dat de ogen vast zitten anders lagen ze op de grond.
 
Aantal reacties deleted, joh die gasten verneuken alles al, beter houden we dit topic chill ^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top