Show je eigen auto topic # 35

Status
Not open for further replies.
Tof :W

Hehe fuck die dagen :+, deze week ook gewoon 6dagen bezig geweest...
Ook nog steeds in de campers actief zo te zien 8)

Ik moet ook maar wat vrije dagen gaan opnemen, om verder te hobbyieen.. want dit gaat echt dood traag.
morgen as/draagarmen ff helemaal strippen, en dan weg brengen voor coaten/stralen.
En dan ff wat spul bestellen, mensen hier ervaringen met powerflex? lieuwe?
Voornamelijk het slijtage patroon..

Afbeelding486.jpg
 
Heb nog steeds geen fatsoenlijke foto's van mn rallye..

maarrrr dit gaat er binnenkort wel onder komen :W (nog ff de inkoopsactie van van rallye.nl afwachten..)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=q5FTWPuPkWw&feature=related"]YouTube - 2" Pugsport[/ame]
 
Vet hoor, ben geen jappenfan maar deze kan ik wel waarderern8)

edit// nieuw topic:+



Binnekort hemel + stylen zwart maken, w8 verlichting + s3 pook erin8)

Zou je voor mij eens kunnen kijken in jou MK3 waar deze stekker op aangesloten zit? Heeft met de elektrische ramen / cv te maken. De ramen werken nu alleen als de deur open is +ralf+ . Hij komt uit een bosje met in totaal 4 kabels die op enkele verdeelblokken op je zekeringkast zitten.

http://i32.tinypic.com/nxu9ls.jpg
 
[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/26042008046.jpg[/ir]

Seat Ibiza (2006), 1.4 16V, LPG G3 (lekker goedkoop :D) niks aan gedaan (velgen e.d. zaten er al op) en gaat ook niet gebeuren :)
 
Doet het nu na 57.000 km nog prima! Bij +- 125.000 koop ik wel weer een nieuwe, en gezien al die brandstof prijzen weer gas :p
 
Last edited:
potver :D

gister me voorbumper + radiateur de vernieling in gebracht..
morgen maar ff langs de plaatselijke auto sloop voor een nieuwe radiateur en de plaatselijk tumperwearboer voor een leuke voor bumper...

wel kut dat dit nu gebeurt, net ong 800 euro aan audio uitgeven
had liever eerder daarvoor gehad maarja
 
Net wat wazigs in Scheveningen (was overigens druk). Ik rij in de auto vlakbij de tramhalte voor de Pathe bios... daar zit ergens een zebra. Heel de rij stond vast en rolde af en toe eens door.. dus we konden weer een stuk.. ik rollen in z'n een.. gaat zo'n haagse marrokaanse turkiaanse tienermoeder voor m'n auto over proberen te steken.. terwijl de zebra stukkie verder op is.. dus ik rol door om aan te sluiten bij m'n voorgangers zodat ze op de kruising achter me niet alles blokkeren... gaat dat wijf staan schreeuwen.. dr marrokkkkk aanse turkiaanse vriendje uit z'n pan.. maar mijn raam stond open.. tuft dat wijf zo bovenop me dashboard.. ik probeer iets van een discussie aan te gaan.. tienervader helemaal uit z'n panty... komen dr twee van die kk turkies langslopen die zich er mee gaan bemoeien.. "ja doorrijden gammela gammela" ik zo wtf waar bemoei jij je mee :D

Was met m'n vriendin en moest me inhouden van dr... stond ook helemaal vol daar met aapjes dus ben maar braaf blijven zitten... maar wat een raar volk joh.. vinden ze het gek dat ze zo'n naam krijgen die lui.... als ik op de boulevard daar zomaar uit het niets over steek begint ook iedereen te flippen en mevrouw denkt het wel ff kunnen te maken... maargoed.. bevestigd de vooroordelen maar weer is..


...zo dat lucht op :+


Owja nog een probleempje.. bij mn ma gaat af en toe dr ABS lampje @ dash branden.. zomaar uit het niets.. geeft foutcode:

foutcode: 01276
nl Hydraulische ABS-pomp (V64) Electrische storing in het stroomcircuit
du Hydraulikpumpe ABS (V64) Signal außerhalb der Toleranz
en ABS Hydraulic Pump (V64) Signal Outside Specifications

Staan wat dingen bij maar weet niet precies wat ik allemaal moet checken.. als je m verwijderd blijftie een poos weg.. abs werkt gewoon en dan uit het niets staat de foutmelding er weer...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top