This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Mooie bak Bart!

Bart, heb je eigenlijk ook andere spullen van de verkoper gekocht?
http://link.marktplaats.nl/165593457

Klik maar op alle advertenties tonen :+

De Audi heeft waarschijnlijk altijd wel hard moeten werken:
http://link.marktplaats.nl/156876221

Dat had ik allang gecheckt, wijsneus Die caravan stond er ook, die hebben ze 1x meegenomen naar Italië (vorig jaar)...

Leuke bak Bart. Alleen idd wel even stylen, vind hem er du moment niet zo spannend uitzien.

Zelfde kleur als je Leon :+

Absoluut niet dezelfde kleur

Nette auto bart! Wel jammer dat je er qua leeftijd op achteruit bent gegaan, voordeel is dat je er wel een stuk meer auto voor gekregen heb.

Mjah, bouwjaar... Kilometerstand & soort auto vind ik interessanter... En het is zeker meer auto
 
Zwarte gedeeltes voor en achter onder de bumpert even laten spuiten, staat gelijk stuk sportiever. Sideskirts zijn ander materiaal dacht ik en niet (zo makkelijk) te spuiten.

Vriend van me heeft ook zo`n avant, die vertelde het me iig.
 
Vandaag 911 turbo gereden van voor 1980

Luchtkoeler, geen stuurbr., 4bak, turbo gat + kick, groote schep achterop :W wel een beetje verlieft geraakt 8)
Wat een giller :W
 
Vandaag 911 turbo gereden van voor 1980

Luchtkoeler, geen stuurbr., 4bak, turbo gat + kick, groote schep achterop :W wel een beetje verlieft geraakt 8)
Wat een giller :W

whoot, over een paar weekjes mag ik in een Carrera RS uit 74 rijden als het goed is :W lijkt me ook erg vet
 
Tof tof :W

Harstikke leuk zon ding, maar in onderdelen/onderhoud niet te betalen ...
Maar het was wel weer een toffe ervaring, ik had een big smile op me gezicht 8)

Me schoonbroer heeft een (resturatie project) originele porsche 356 van 1951 oid, ook zeer tof ding.
Alleen zijn de onderdelen daarvan echt niet te betalen :X
 
Netjes hoor Bart, erg gave basis om een vette avant te maken, de kleur is iig goed8)

Nu nog s-line bumperpakket erop, leer s4 interieurtje, h&r verlagingsveren -4/-4, paar 18 inchers naar keuze, chippie erin (scheelt echt veel, me baas heb dezelfde motor en laten chippen, rijdt gelijk een stuk beter!) en toeren maar:+
 
Ik vind het wel kunnen, het is ook niet echt een massieve velg.
Als ik 1 tip mag geven: doe alsjeblieft verder helemaal niks meer aan het uiterlijk van je auto, hij ziet er nu nog goed uit, achterlichten misstaan zelfs niet, maar laat em aub zoals ie nou is.
 

Thanx... Voor allerlei dingetjes zal ik ebay eens in de gaten houden, volgens mij is er genoeg te krijgen in Duitland voor deze dingen 8)
 

idd, die mx-3 zie je zo vaak met van die monster bumpersx| :L
 
Status
Not open for further replies.