This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic #31

Status
Not open for further replies.
idd.. sorry maar ; xenon zonder projectielens zou verboden moeten worden..

Stoor me er echt aan, sommige maken t zo gek.. die schijnen de vogels uit de bomen met dat achteraf inbouw gedoe..
 
Komt door de tel ze staan op de laagste stand... richting de straat hele avond rondgereden, NIEMAND die heeft geknipperd met de lichten.. krijg ze alleen niet op de foto..

En heb geen normale cam bij de hand op die foto lijken het idd wel bouwlampen..

Maar heb ze gemonteerd in BMW E36 H1 lampen, zit zo'n 'katteoog' in, projectielens dus


Edit:

Het ziet er gewoon zo uit:

[ir]http://i89.photobucket.com/albums/k224/Warmerdam/BMW%20E36/P2050253.jpg?t=1172521849[/ir]

Maar door de camera op de telefoon lijkt het of ze helemaal naar boven schijnen / super vel zijn..
 
Last edited:

Komt goed, waarschijk is je pakket bij een andere buur afgegeven. De bezorger moet zich nu verantwoorden als er een onderzoek gestart is. Hij weet vast wel wat er met het pakket gebeurd is. Het is immers gescand en in zijn wagen beland.
 
Lijkt me ook wel ja. Carlos, niet projectorlampen hoeft niet altijd gaar te zijn hoor ligt echt ana je afstelling en kwaliteit conversion kit
 
idd.. sorry maar ; xenon zonder projectielens zou verboden moeten worden..

Stoor me er echt aan, sommige maken t zo gek.. die schijnen de vogels uit de bomen met dat achteraf inbouw gedoe..

AMEN!!!
Ik stoor me er ook echt aan, ze zouden al die aftermarketspullen moeten verbieden!
 
Lichtbeeld is vanmiddag gewoon goed afgesteld in de autogarage hiernaast hoor, misschien kan je het op deze foto beter zien.. incl projectie lens dus..



Dat het zo hoog lijkt komt gewoon door de foto van de samsung telefoon..
 
Lichtopbrengst is echt minimaal 2x zoveel geworden bij mij, lekker laag gezet zodat andere er geen last van hebben.
 
Idd vreselijk, tenzij voorzien van een VR6 Synchro.

Lelijke kutzooi btw, mn monster Polo heeft een lekke koppakking.

Morgen vrij, de boel maar eens uit elkaar trekken en fixen. Meteen distributie doen en waterpomp (is ook spanrol). Kopje laten vlakken, en knallen maar weer :+

Ben benieuwd of het lukt. Kan nooit moeilijk zijn volgens mij bij zo'n ding.
 
Status
Not open for further replies.