Show je eigen auto topic #31

Status
Not open for further replies.
KNALFA 1,7 16v boxer loopt als een trijn ,maar wil er vanaf benzien is echt niet te betalen met deze auto

2427wi9.jpg



zo beter diesel G
 
Last edited:
ik moet zeggen, mijn 6000k Pilot setje vind ik nog eigenlijk te blauw. Had liever een nog lagere K waarde gehad. En helaas is mijn Ibiza nooit geleverd met projector lampen en zijn er ook geen normale aftermarkt setjes te koop. Std. staat mijn komlamp dus ook 2 standjes omlaag :P
 
Ik heb geen lambda meter om te weten of mn auto te rijk staat.
Ik kijk gewoon in mn achteruitkijkspiegel en als ik dan heel erg veel mensen in de auto's achter me zie die met een zakdoek voor hun neus zitten te wapperen, dan staat ie te rijk :P

Maar hij loopt iig weer op 4-cilinders, dus dat afstellen gaat wel goed komen.
 
Gvd, tnt heeft mijn xenon kwijt gemaakt :|

Statusinformatie Datum Locatie

Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 04-02-2008 Waddinxveen , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-02-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-02-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 05-02-2008 Utrecht , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 05-02-2008 Utrecht , pakkettendistributie
Zending afgeleverd 05-02-2008 Utrecht , pakkettendistributie

:| Niks ontvangen, buren ook niet. TNT gaat nu onderzoeken....&^$^#$$ net zo verheugd om dit weekend in te gaan bouwen
 
Btw, vandaag zoals elke dag weer met de auto naar school.. was iets later dan normaal dus kon de auto niet kwijt op de leraar parkeerplaatsen waar ik hem normaal neerzet.

Auto in normale parkeervakken gezet, kom ik vanmiddag terug bij de auto, is de voorbumper er half afgereden @(&$%*(^&% , gewoon er tegen aan gedraaid met een auto ofzo.. Nu gelukkig maar 1 kras en de stootstrip is helemaal geschaafd..

Gvd wat baal ik hard, fuckin' hassan school !
 
Lijkt me sterk als de zending gister al is afgeleverd....

Als het niet verzekert verzonden is kan je waarschijnlijk fluiten naar je setje... :'(
 
Btw, vandaag zoals elke dag weer met de auto naar school.. was iets later dan normaal dus kon de auto niet kwijt op de leraar parkeerplaatsen waar ik hem normaal neerzet.

Auto in normale parkeervakken gezet, kom ik vanmiddag terug bij de auto, is de voorbumper er half afgereden @(&$%*(^&% , gewoon er tegen aan gedraaid met een auto ofzo.. Nu gelukkig maar 1 kras en de stootstrip is helemaal geschaafd..

Gvd wat baal ik hard, fuckin' hassan school !

Zwaar kut Jorne:(

Maarja, niks aan te doen ..

Mijn auto zit nu ook al vol met pitjes enzo door deuren die r tegenaan zijn gegooid etc :X Zat geen putje in toen ik em kocht :(

Maarja, doe je niks tegen :X
 
Idd, maja zaterdag middag de auto maar even goed afspuiten en poetsen.. of zondag :P

Xenon zit erin, brakke foto gemaakt met me Samsung telefoon..

34pklk6.jpg


Zaterdag ofzo wel ff nieuwe pics, hoop dat ik dan ook de OEM spiegels binnenheb :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top