Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
:D Kon je verwachten natuurlijk.

Maar wat is een meerwaarde. Bij Grand Tourismo zet ik het ook altijd op de auto, maar wat het is....:p
 
Toch maar Punto GT Turbo gekocht 8)

Snel bakje, lekker airco erin :)

Van het zomer chippen, volgende week dumpvalve en even andere mooie 15 inch velgen zoeken met gepolijste rand 8) en dan naar beneden :W

Zal ff foto's schieten sooon
 
Toch maar Punto GT Turbo gekocht 8)

Snel bakje, lekker airco erin :)

Van het zomer chippen, volgende week dumpvalve en even andere mooie 15 inch velgen zoeken met gepolijste rand 8) en dan naar beneden :W

Zal ff foto's schieten sooon

Tof!

Welke kleur? Geel mag ik hopen :p
 
Allemaal fout :+

Midnight Blue 8)

Heb bij veel gekeken, maar echt veel afgetrapte erbij.
Deze had gelukkig weinig km's maar een beetje schade, maar dat kan ik via het bedrijf wel fiksen :W

Ook voor weinig meegekregen 8)
 
Ik zou het er heel snel aftrekke + kleppendeksel en dan parelstralen :P, vindt dit er persoonlijk niet uit zien.

Maar ieder ze ding :), je golf is ook 6 cilinder @ kenteken?
 
Btw, wat is de meerwaarde van een LSD? Ga ik hier iets van merken op straat?

Ben stiekem aan het kijken naar een ander blokje namelijk, en vaak voor zo'n 300 dollar meer zit er een LSD bij.

Voor 300 dollar meer moet je zeker een LSD erbij nemen. Een nieuwe voor mijn Polo kost zeker 1000 Euro. LSD staat voor limited slip differential. Zorgt er uiteindelijk voor dat je minder wielspin hebt, maar ik heb er ook niet echt veel kaas van gegeten. Weet alleen dat ik er ook ooit nog eentje moet kopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top