Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Trouwens he, vriend van me heeft een beste tik in zijn motorblok.

Als hij hem start dan hoor je hem echt heel erg duidelijk: TIK TIK TIK TIK TIK....

Nu ben ik niet zo'n expert, maar ik weet zeker dat iemand wel een indicatie kan geven wat er mis kan zijn? :)


Wat voor motor? Als het een motor is met hydraulische kleppen zou ik eens het oliepeil controleren. Is dat oke dan de olie vervangen en eventueel eerst doorspoelen met een kleppenreiniger.
 
Same as me, 1.4 16v ecotec blokje. :)

Ding is gewoon goed hard afgetrapt door de vorige eigenaar imo. :X

Dan zou ik lekker even de olie + filter vervangen en olie er in gooien met volgens fabrieks specificaties!

/Edit

5W40 vol synthetisch dus.
 
:D, geweldig hier.
Komt een Alfa voorbij, geen gezeik over "die auto is niet van je", en er komt een bmw voor bij en hopa gelijk in de aanval :D.

Maar mooi ding Titus!
En hoe zit het met je blindering? Je rijdt er nog steeds mee rondt, maar je had toch al 2x een bon? Bij de volgende worden er toch papieren in genomen?

Mja, titus vraagt niet op elke pagina welke velgen en wat voor xenon ie moet nemen. Dat maakt t wat minder erg :+

Btw, ik ben diehard bmw-fan dus daar ligt het niet aan. Er staat hier ook een e46 (325) voor de deur :p
 
Het intresseert me allemaal niks, daar is een forum ook voor.

Ben iig niet de enige, genoeg die hier vele vragen stellen voordat ze iets kopen of achteraf ook helemaal niet kopen of ook pas veel later kopen dan ze zelf verwacht hadden vanwege €€ (of elke andere reden dan ook). Dus LB allemaal.
 
Het intresseert me allemaal niks, daar is een forum ook voor.

Ben iig niet de enige, genoeg die hier vele vragen stellen voordat ze iets kopen of achteraf ook helemaal niet kopen of ook pas veel later kopen dan ze zelf verwacht hadden vanwege €€ (of elke andere reden dan ook). Dus LB allemaal.

Het gezeur erover was ook al afgelopen :*
 
Hier 2 foto's van de vriendengroep :P

(Die linker 145 staat normaal ook op 18" hoor:P)

100_0380.jpg


100_0381.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top