Show je eigen auto #89

Omdat ze schade expert zijn? :p
Is niet zo moeilijk toch, als de scheur bijvoorbeeld al verroest is, en het afgebroken deel niet, kan je zeggen dat het er al zat.

Zoiets denk ja, iig de garagehouder bij wie de auto nu staat, zei dat er indd al een scheurtje inzat, maar deze was nog wel "vers" ook. Wat best kan kloppen aangezien ik een week of 3 geleden ook een drempel heb geraakt bij m'n vriendin voor. Toen was ik ook bang dat er wat kapot was, maar verder niets meer gemerkt tijdens het rijden en dus doorgereden zonder er meer bij stil te staan. Tot afgelopen zaterdag dus, waarbij het stoepje de genadeslag heeft gegeven...

Tussenpersoon is nu ook volop bezig en heb een contra-expertise aangevraagt zodat de garagehouder ook z'n verhaal kan doen, ga het er iig niet bij laten zitten. Polisvoorwaarden ook helemaal doorgelezen en daar stond ook vrij weinig in wat betrekking had op deze schade.

Hierdoor veranderd het weer volgens mij en blijf ik wel goede hoop houden:)
 
Na 2x Golf 2,een Golf 1 en een Polo eindelijk van mn geloof gevallen en sinds vanmiddag eigenaar van een Alfa Romeo 147 1.9JTD Distinctive geworden.

150638_569221269761132_1014407271_n.jpg


Erg blij mee :W

Iemand nog een Polo 6n 1.6 of een een Golf 1 1.6TD kopen? :p
 
Eindelijk een "sport" achterbumper op me 106 gezet. Nu is alleen me einddemper een paar cm te kort :X.

IMG_2399_zpsfc4fcbb1.jpg


Ook nog een foto gevonden van de solex carbs met me nieuwe kelken :).

Week 2 gaat die naar de tuner. Kijken wat het eindresultaat wordt. Hopelijk 140 pk.

IMG_2397_zps342ed510.jpg
 
Zaterdag een nieuwe wagen gekocht. Het is een Golf 5 variant geworden!

Het is een comfortline uit 2009 met 77dkm op de klok.
Onder de kap ligt een 1.4 TSI (122pk) met een 6-bak.

Optie lijstje:

- Automatische airconditioning
- Bandenspanningscontrole-systeem
- Bluetooth Parrot carkit, Cruise control
- Elektrische ramen voor+achter
- Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
- LICHT EN ZICHT (lichtsensor, regensensor, dimmende binnenspiegel)
- Lichtmetalen velgen 16-inch
- Mistlampen voor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Parkeersensoren
- Radio/CD + Navigatiesysteem

34-HXR-3_1.jpg


34-HXR-3_2.jpg


34-HXR-3_3.jpg


34-HXR-3_4.jpg


34-HXR-3_5.jpg


34-HXR-3_6.jpg


34-HXR-3_7.jpg



Ik is blij :)
 
mooie wagen tom, maar dat is toch wel een beetje te burgerlijk voor jou:p

Hij is wel aan de burgelijke kant, maar het is een wel overwogen beslissing. Voor dit geld koop je nl. geen 3-serie touring uit 2009.

Hij staat nu op de originele 16inch met winterbanden. Dus om hem wat sportiever te maken komen er na de winter een setje 18inch velgen onder. Zit alleen nog te twijfelen wat er mooi onderstaat. Iemand suggesties?
 
Back
Top