Show je eigen auto #89

Koen : Wideband ja. Ik draaide behoorlijk rijk voorheen. Nu draai ik een stuk meer boost dus even een beetje in de richting zetten :)


Het is weer tijd voor een meeting denk :W
 
Dan is mijne ook wel eens af hoop ik, eindelijk opbouwen!
dffdf.jpg
 
Wachten, wachten, Möller bellen, die sturen je door naar DEKRA waar de schadeexpert vandaan komt, vervolgens niets te vinden in de computer, beldame zei dat ik gister of uiterlijk vandaag gebeld zou worden door de schadeexpert omdat hij het een "ongebruikelijke" schade vond. Ik heb dus ook nog geen schadebedrag of iets. Tot op heden niets gehoord, dus morgen maar weer bellen. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.... ondertussen al bijna een week verder:S. Gelukkig Allrisk verzekerd, maar ze hebben niet echt veel haast. Gelukkig heb ik nog een andere auto tot mn beschikking maar kan best begrijpen dat andere mensen hier goed ziek van worden aangezien je maar 5 dagen een gratis leenauto meekrijgt als er nog geen bedrag is vastgesteld. Daarna begint de teller te lopen...


Mocht ik iets meer weten zal ik het hier of op FB wel posten.

Nog een vraagje, is de ANWB dagwaarde-bepaling redelijk accuraat? of moet je dit met een korreltje zout nemen?
 
Niet Möller bellen maar je verzekeraar. En daar gaan zeiken en gewoon alle kosten claimen. Dus ook tijd die je kwijt bent met die zaak etc. Dat helpt meestal wel :p.
 
Zoals hierboven gezegd idd.. Over dat kosten declareren.. Dit kan heel erg er gaan..

je kunt in theorie ( en ja het komt ook in de praktijk voor ) het verschil in brandstof kosten terugkrijgen als je zelf een diesel rijd en je een benzine auto mee krijgt als vervangend vervoer
 
Ja maar die expert komt bij de DEKRA vandaan terwijl ik bij ASR ben verzekerd. Ga morgen denk even langs m'n tussenpersoon, kijken of hij er wat druk achter kan zetten. Wil graag weten waar ik aantoe ben. Zie het nog best gebeuren dat ze dit soort schades niet vergoeden ondanks dat je allrisk bent verzekerd. Dan breekt echt de tyfus uit:D.

Denk je dat alles wordt geregeld, kan je alsnog zelf overal achteraan bellen, waar betaal ik die 70eu per maand voor dan? Incasseren zijn ze altijd stipt optijd meer maar oh, oh als je een keer wat van hun nodig hebt, dan duurt het opeens allemaal minimaal een dag....
 
ASR heeft geen eigen experts, Dekra is een expertisebureau dat door hun (en vrijwel alle wamverzekeraars) wordt ingeschakeld

Heeft je verzekeraar aangegeven dat je moet wachten met repareren? Want het lijkt nu zo dat jij ervoor kiest om niet te repareren. Er is, in beginsel, geen reden om te wachten totdat je een uitkering ontvangt voordat je gaat repareren. (Sterker nog, ik ken zat zaken waar men dan jaren had moeten lopen :p ). De schade die je daardoor lijdt is natuurlijk niet verzekerd, maar gewoon je eigen schuld. Als is aangegeven dat je niet mag repareren totdat de schade (en oorzaak) is vastgesteld is het natuurlijk een geheel ander verhaal.
 
Ik heb mijn verzekeraar helemaal niet meer gesproken en werd doorverbonden via Möller naar de DEKRA. De expert heeft nog niets vastgesteld omdat hij eerst mij wilde spreken over de toedracht van de schade ofzo... Vaag verhaal allemaal, maar ik wacht dus op die expert en heb ook nog niets gehoord over wel of niet repareren omdat er ook aan total los wordt gedacht ofzo. Daarom mijn vraag ook of die dagwaarde bepaling van de ANWB een beetje klopt met de realiteit.
 
Ja maar dit gaat niet om een paar honderd euro ben ik bang dus wil sowieso wel aanspraak maken op de verzekering:)

Ik ga morgen lekker zitten bellen naar alles en iedereen en kom er wel achter hoop ik.

Vind wel dat voor een leek als ik, en met mij wrs 95% van de mensen het erg onduidelijk is wat er allemaal voor stappen gezet moeten worden voordat je iets weet.
 
Back
Top